Minkäikäisenä teistä olis hyvä alkaa sheivaamaan (alapääjuttu)

  • Viestiketjun aloittaja Mami67
  • Ensimmäinen viesti
Mami67
Oon katsellu että teinillä aika hurjasti alkanut alapääkarvoitus (isänsä ggenit) kasvamaan eikä ainakaan vielä ole huomannut ajella. Minkäikäiselle huomauttaisitte jo että pikkarin reunat ja muutenkin alhaalta voi ajella siisteyden takia?
 
"Kiraki"
Ostin sheivarin 11v tytölle ja sanoi että sitä voi käyttää jos haluaa ja tykkää (siis yleensäkin kainalokarvat). On käyttänyt ainakin kainaloihin. En ole kysynyt onko sheivannut alapäätä vielä jos ei ole niin ei ole vielä niin pitkät.
 
Mami67
Alkaaks teidän kaikkien teinit ajeleen sit kun on "karvat pitkät"?

[QUOTE="Kiraki";27569350]Ostin sheivarin 11v tytölle ja sanoi että sitä voi käyttää jos haluaa ja tykkää (siis yleensäkin kainalokarvat). On käyttänyt ainakin kainaloihin. En ole kysynyt onko sheivannut alapäätä vielä jos ei ole niin ei ole vielä niin pitkät.[/QUOTE]
 
"vieras"
Mä ainakin aloin ihan omaaloitteisesti ajelee niitä, kun alkoivat kasvaa sen verran, et bikinirajat vaati siistimistä. Kainalot ajelin heti, kun karvat alkoi kasvaa. Sääretkin aika nuorena tarvitsi ajaa. Äitini ei ollu mikään sheivailija tyyppi, kainolot, sääret ja alapää rehotti luonnontilassa ja mun mielestä se oli aika karua, joten itse en halunnut näyttää sellaiselta vaan aloin jo varhain ajelemaan karvoja. Harrastin lisäksi uintia, joten uimapuvussa tuli oltua paljon, joten karvojen ajelu oli aika oleellinen juttu.
 
"vieras"
sit voi ajella jos ITSEÄ häiritsee karvoitus, ihan sama minkä ikäinen on. Ei tulis mieleenkään alkaa huomauttelemaan kenellekään toiselle karvoistaan (varsinkaan omalle lapselle).
 
Ja taas mennään :D

No, menen retkuun ja siltä varalta, että joku jossain oikeasti miettisi tuollaista, totean että housut on sitä varten, että niitä pidetään pikkareiden päällä. Uimareissut on sitten asia erikseen, mutta niistähän ei puhuttu.
 

Yhteistyössä