ap
Minkäikäisen lapsen olette antaneet olla kotona hetkittäin, esim kauppareissun ajan, tai koulusta tultuuan tai muuten vain? Entä minkäikäisen olette antaneet olla autossa yksin muutamia minuutteja?
Tuo on valitettavasti väärin. Olipa lapsi kuinka "kypsä" tahansa.Alkuperäinen kirjoittaja mama:kaikkihan riippuu tietysti lapsesta...minulla muksu oli 5 kun jäi kotiin välillä kaupan ajaksi ...ei vaan halunnut lähteä mukaan. Ja ihan ite pyysi että saisiko jäädä kotiin odottamaan. Ja puhelin oli kotona silloin että jos jotakin sattu pystyi soittamaan minulle.
Hui!Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:4-vuotiaina ovat olleet yksin puolisen tuntia.
No mitä se laki sanoo minkäikäisen lapsen saa jättää yksinkotiin?? MInulla ei ihan tosi ole tuosta laista tietoa.Alkuperäinen kirjoittaja Tiedän tämän.:Tuo on valitettavasti väärin. Olipa lapsi kuinka "kypsä" tahansa.Alkuperäinen kirjoittaja mama:kaikkihan riippuu tietysti lapsesta...minulla muksu oli 5 kun jäi kotiin välillä kaupan ajaksi ...ei vaan halunnut lähteä mukaan. Ja ihan ite pyysi että saisiko jäädä kotiin odottamaan. Ja puhelin oli kotona silloin että jos jotakin sattu pystyi soittamaan minulle.
Ihan oikeasti; jos esim naapurisi olisi soittanut lastensuojeluun, niin he olisivat tehneet kotikäynnin, jos asuvat kunnassa jossa on sosiaalipäivystys. Näin asia on.
4-vuotiaanaAlkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:4-vuotiaina ovat olleet yksin puolisen tuntia.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:4-vuotiaanaAlkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:4-vuotiaina ovat olleet yksin puolisen tuntia.
meillä kohta 6 vuotias eikä koskaan ole ollut yksin.
musta jos yksin on niin sopiva ikä olisi siinä 8 vuotiaanaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Minkäikäisen lapsen olette antaneet olla kotona hetkittäin, esim kauppareissun ajan, tai koulusta tultuuan tai muuten vain? Entä minkäikäisen olette antaneet olla autossa yksin muutamia minuutteja?
ei kai?Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:4-vuotiaina ovat olleet yksin puolisen tuntia.
ihme kun kukaan ei ole vastannut et 1 vuotiaanaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Minkäikäisen lapsen olette antaneet olla kotona hetkittäin, esim kauppareissun ajan, tai koulusta tultuuan tai muuten vain? Entä minkäikäisen olette antaneet olla autossa yksin muutamia minuutteja?
Alkuperäinen kirjoittaja ??:meillä kohta 6 vuotias eikä koskaan ole ollut yksin.