minkäalan äitejä täällä on?

Kiinnostaisi tietää minkälainen elämäntilanne itse kullakin on myös työelämän puolella?Oletko vaki paikassa vai pätkätöissä ja millä alalla työskentelet?Kyselen kun mietin täsä äitiyslomallani myös tulevaisuuutta kun kolmatta lasta haaveilemme..Itse ole sairaanhoitaja just saanut vakipaikan mut en ole vielä kerennyt yhtään siellä olla töissä
 
Olen vakityössä koneistajana. ollut täällä jo kuus vuotta, mistä vuoden äitiyslomalla. Haluaisin vaihtaa työpaikkaa, mutta en vielä viitsi/uskalla, tän vauvakuumeen takia. Jos vaan joskus täältä äitiyslomalle pääsen, en aio enää palata, vaan vaihdan alaa.
 
Olen sosiaalialalla ohjaajana, vakipaikan sain palattuani äitiyslomalta takaisin työhön, silloin oli määräaikainen työsuhde. Nyt voikin sitten haaveilla hyvillä mielin toista :kieh: . Mies opiskelee insinööriksi.
 
mukava että tekin jotka ette vielä ole äitejä vastaatte, toivottavasti teillä tärppää pian!! Elämä kun ei aina ole meidän käsissä et mitä itse toivoo ei aina tai edes joka toinen kerta asiat mene oman mielen mukaan..meillä lapset ovat lahja pitkään yritettiin molempia. Onko ketään joka opiskelee nyt äippälomalla tai suunnittelee?Mun mies metsäalalla
 
Täällä sairaanhoitaja :wave: Sain muutama vuosi sitten vakipaikan ja siitä 10kk niin jäin äitiyslomalle :whistle: :D Nyt hoitovapaalla olen ja välillä keikkaa teen omalle työpaikalle.

Mies on tehtaalla töissä tiiminvetäjänä.
 
mä oon tekstiilhuoltaja ja vakituinen työpaikka on, nyt oon hoitovapaalla ja kolmatta alettiin yrittää, jos hyvin käy niin saan olla pois töistä vielä 4vuotta :D
mies on metallialalla ja vakitöissä hänkin

pieni korjaus* siis jos raskaudun nyt niin saan oll avielä 3 vuotta kotona en 4 niinku kirjotin, laskin ajatuksissani tämänkin vuoden mukaan vaikk aoon tän vuoden automaattisesti kotona :D
 
Lähihoitajaksi opiskelen (vaikka tuntuuki että väärä ala..), nyt ekaa vuotta (2 vuoden koulutus). Mies on kirvesmies, vakituisena.
En ois lähteny opiskeleen ollenkaan ellei tää yrittäminen ois venyny pitkäksi...
 
mie oon automekaanikko ammatiltani, mut postissa olin töissä ennen äidiksi tuloa. vaki paikka olisi siellä mut en taida palata vaan etsin oman alan hommia. Mies on töissä firmassa joka myy vähän kaikkea ja sit samalla se on siellä vene- mönkijä- konevuokraamo huoltaja ja sit sil on ramirentin vuokrapuoli kontollaan. et moni toimimies... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja luulli:
minkäikäisiä lapsia teillä on? Milloin työnantajalle pitää ilmoittaa jos ei palaa töihin?
Emppu 80 minkälaisessa työssä olet?miten usein keikkailet?
Meillä tyttö 1v 4kk. Olen töissä sisätautien vuodeosastolla. Keikkailen lähinnä viikonloppuisin sekä pyhäpäivinä kun mies on kotona.

Lähes kaikissa vapaissa taitaa olla se 2 kk rajana ilmoittamisessa.
 
Ei äiti vielä, mutta pian toivottavasti... Kehitysvammaisten ohjaaja/hoitaja on työnimike, sosionomiAMK -koulutus. Ja määräaikaisia sijaisuuspätkiä teen, vaikka samassa paikassa ollut jo 2,5 vuotta. Ei tietoa vakipaikasta. :/
 

Yhteistyössä