No johan on perkele.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:joudut jättään tuonne alaovelle :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Joudunko mä jättään kenkäni sit sun oves ulkopuolelle??Alkuperäinen kirjoittaja plääh:meille ei semmosia tuu :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä taas ajattelin käpötellä noilla siellä näyttelyssä.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:en minkäänlaisia, maailman kamalimmat keksinnöt taas hetkeen nuo |O
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:en minkäänlaisia, maailman kamalimmat keksinnöt taas hetkeen nuo |O
No niiiihh! mulla ei ole toistaiseksi sellaisia.Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Sitten taas kun vuosien kuluttua muistellaan tätä vuosikymmentä, niin kuinka moni kauhistelee, että semmoisilla kulki!
Samoin! Eli en omista enkä tule omistamaan, yäks!Alkuperäinen kirjoittaja Minnna:Hyii mä en tykkää niistä yhtään :x
Varmaan yhtä moni kuin nyt kauhistelee sitä, kun -90 luvulla kulki nappiverkkareissaAlkuperäinen kirjoittaja Soraya:Sitten taas kun vuosien kuluttua muistellaan tätä vuosikymmentä, niin kuinka moni kauhistelee, että semmoisilla kulki!