Minkä välikausipuvun hankit?

• Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
Mä ostin just esikolle 3v10kk niin remun haalarit ja halvemman tuulipuvun vapaa valinnasta,on myös käytössä viime vuotiset lassien ja umbron tuulipuvut.
Kuopukselle 10kk ostin uuden remun haalarin ja lisäksi on isoveljen vanha lassien haalari.
Kurahousut vauvalle noiden päälle ja isommalle on myös fleecevuorilliset kuravaatteet.

Mä ostin isommille tytöille ( 5v. ja 7v. ) Lassien supratech haalarit, tuulipuvut ajattelin vielä hankkia varalle ( jotain halpiskamaa ). Nuorimmalle (6kk ) ostetaan varmaan reiman vk-haalari, kun tosta lähimmästä lastenvaateliikkeestä löytyi aivan ihana sellainen! :D :heart:

weballergy
Pojalle mammuttimarkkinoiden Lassien puvun, lisäksi viime vuoden Remu-haalari sekä travallen 2-osainen puku. Tytölle ReimaTecin housut ja Reiman takin, lisäksi viime vuoden Remu-haalari sekä joku 2-osainen puku.

Ninni
Isommalle tytolle ostin juuri tänään Anttilasta kaksiosaisen Kidsin puvun ja vanha Travelle taitaa vielä juuri ja juuri mahtua vielä hetken. Kesimmäisellä on viime syksyn kaksiosainen Reima ja toivottavasti mahtuu ja jos ei mahdu niin ajattelin käydä Peuhun puvun ostamassa, kun näin niin nätin värisen eikä ollu hinnalla pilattu.

Näillä mennään tarha + eskari :

Tytöllä (5v3kk) : Lenne 2-osainen. Marjapuuronvärinen takki + siniset housut. 110cm.
Viime syksynä kirpparilta ostettu 7e.

Pojalla (7v1kk) : Raiski tummansiniset 130cm housut (kirpparilta 1e) ja E-Way sini-musta-harmaa takki 134cm (kirpparilta 3e).

Kotioloihin oon katellut (on siis hankkimatta vielä) :
Lassien 2-osaiset asut Halpa-Hallista. n.35e/asu. Pojalle lime takki + muta housut, tytölle v.pun takki + muta housut.

Tytölle on säilössä isoveljen pukuja : 116 Lassie sininen haalari ja 122 lassie lime-t.sin haalari 122.. Eli pariin vuoteen ei nyt tartte ostaa ku pojulle väliasuja :).

Alkuperäinen kirjoittaja ----:
Alkuperäinen kirjoittaja !:
HEI! NOI TARJOUS LASSIET: onko ne lassien supratec ja g-tec puvutkin noin halvalla nyt sittarissa!?
Mä en lassien haalareitten nimistä tiedä, mutta eivät olleet vedenpitäviä.
Se mammuttimarkkinoiden tarjous oli nimenomaan tuo supratech-lahkeilla varustettu haalari 30?. ( en tiedä onko olemassa muita supratech haalareita? )
Mut ei siinä normaalihintakaan ole kuin 34,90? :)

HEI! NOI TARJOUS LASSIET: onko ne lassien supratec ja g-tec puvutkin noin halvalla nyt sittarissa!?
Alaosa oli Supratech -kankaasta, yläosa tavallista tuulipuku kangasta. Viimeksi ostettiin Remut, mutta kun niistäkin tuli vesi yläosasta läpi, kun tuli taivaalta enemmän kuin kaksi tippaa ristissä, niin aattelin, et ihan sama pukeeko kuravaatteet Remun vai Lassien päälle...

!
Alkuperäinen kirjoittaja ----:
Mä en lassien haalareitten nimistä tiedä, mutta eivät olleet vedenpitäviä.
Kiitos!
Ostin meinaan just paljon kalliimmalla rahalla vedenpitävän lassien ja meinasin saada slaagin kun luulin että sittari jakaa niitä noin halvalla =O

!
Alkuperäinen kirjoittaja Möörwa:
Se mammuttimarkkinoiden tarjous oli nimenomaan tuo supratech-lahkeilla varustettu haalari 30?. ( en tiedä onko olemassa muita supratech haalareita? )
Mut ei siinä normaalihintakaan ole kuin 34,90? :)
Anttilassa normaalihinta on 49,90 =O

Tytölle 1v7kk Jonathanin vk-haalari sitä uutta tähti-mallistoa (on ostettuna jo). Vielä pitäisi ostaa joku "hienostelutakki" =) tuulihousuntapaisia ei-vedenpitävia ulkohousuja on kaapissa jo useammat...

Yhteistyössä