Minkä ulkoisen asian muuttaisit itsessäsi, jos saisit heilauttaa taikasauvaa? Entä kävisitkö tosielämässä kauneusleikkauksessa?

minä
Vähän kaikkea trimmaisin paremmaksi, mutta mihinkään kauneusleikkaukseen en suostuisi. Täydellisyyteen olis piiiiiitkä matka. Oon kuitenkin aika sinut "vikojeni" kanssa.

Mä kiinteyttäisin kroppaani...lähinnä tuota peffa-reidet osastoa.
Niin ja kuppikoko lisää rintoihin voisi olla ihan kiva...tosin tuo rintavarustushan tässä pullistuu koko ajan... :D

Veitsen alle en kuitenkaan koskaan menisi...kyllä tää kroppa näinkin kelpaa puutteineenkin! =)

vatsamakkarat, kaksi kipaletta, lähtis heti puukolla pois, kun joku vain antais rahat siihen !!!! On kuule yritety laihduttaa ja laihduttaa ja oon hieronut niihin kiinteyttäviä yms. rasvoja. Vatsalihakset ovat hyvässä kunnossa ja selkälihakset kanssa. Olen laihduttanut ja ollut vähähiilihdraattisella ja vähä- kaikella dietillä.Muta EI!!!! Makkarat ovat ja vissiin pysyvät!!!
|O |O Puukolla pois!!! |O

kuuden äiti
Rinnat on kuin kansallispuvuntaskut ja eri paria vielä. A70.
Joten ne silikonit voisin ottaa ja edes B-kupin. Muuten ei valittamista, vähän läskejä jos sulattelisin, niin hyvä olis.

Yhteistyössä