Minkä rotuisista koirista pidätte? Laitetaas tällaista pinoa =)

no mie en osaa linkittää kuvia tänne mutta googlettamallahan löytää näistä roduista kuvan :ashamed:
Eli siis bison friset ja toypuudelit, niistä tykkään. Just tänään käytiin kattomassa isän tykönä kun sinne oli perjantaina haettu bisonin pentu. On se vaan söpö :heart: ja tää ny on sit isälle viides bisoni. Että touhua riittää =)
Äidin luona on toypuudeli. Oikea neiti. Ja oli se vaan pieni silloinkun sen äidille hain.. :heart:
 
Mä olen ihastunut villakoiriin. Tässä mun edesmennyt toyvillakoirani Mona



ja tällainen meille tulee sitten kun meidän nuorin lapsi kasvaa vähän ja me päästään tilavampaan kotiin muuttamaan - vaikka ei tää koiruus paljoa tilaa vie - mut kuitenkin

 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mulla on mukulana (16v) ollu kaks tumma narttu ja tollanen vaalee uros hetken ku hain niille uuden kodin :D
OOOH! Mula on black'n brindle uros! Jotenkin en olis uskonut että sulla on afgaani ollut.. :D Sori. :ashamed:
Mä aikoinaan ulkoilutin niitä kahta ja sit perhe muutti Ruotsiin eivätkä voineet ottaa koiria mukaan niin ne oli sit sen aikaa mulla et löysin niille uuden kodin. mut mun eka koira on ollu Bedlingtonin terrieri joka oli myös TOKO valio ja tän ostin (juu ihan ite omilla rahoillani) -76 jolloin olin 12v. ja on mulla ollu kaks Greitäki muuten :D :D
 

Yhteistyössä