Minkä rotuinen koira on

• Viestiketjun aloittaja joku
  • Ensimmäinen viesti
embo
Pakko vielä kommentoida kun en ymmärrä et miksi jotkut ovat tavanneet ärhäköitä villakoiria?meillä olleet kaksi tapausta ovat todella kilttejä ja sylikoiria,nuolevat naaman ja tosi leikkisiä.Itselläni on kaksi pientä lasta(3-v.ja 2,5kk)ja keskenään peuhaavat.No vanha viisaushan on että jos koira ei osaa käyttäytyä ni kasvattaja voi katsoa peiliin...

Alkuperäinen kirjoittaja tilda:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
hyvä lapsiperheeseen?
Mulla on profiilissa meidän hauva :heart: on kääpiövillakoiran ja bichon frisén sekoitus. AIVAN IHANA lasten kanssa!!! Ihan mahdoton touhuaja, lasten kans leikkii mitä ihmeellisempiä leikkejä. Välillä ku on paikallaan ja lapset menee häsäämään, murahtaa merkiksi lapsille, että nyt riittää. Ikinä ei oo yrittänytkään puraista tms, mutta tuon merkin on antanut, jonka jälkeen olen lapsille selittänyt ettei silloin pidä koiraan mennä koskemaan. Lapset meillä 3 ja 5 vuotiaat...
Aivan ihanan näköinen kaveri siellä profiilissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja tilda:
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
hyvä lapsiperheeseen?
Mulla on profiilissa meidän hauva :heart: on kääpiövillakoiran ja bichon frisén sekoitus. AIVAN IHANA lasten kanssa!!! Ihan mahdoton touhuaja, lasten kans leikkii mitä ihmeellisempiä leikkejä. Välillä ku on paikallaan ja lapset menee häsäämään, murahtaa merkiksi lapsille, että nyt riittää. Ikinä ei oo yrittänytkään puraista tms, mutta tuon merkin on antanut, jonka jälkeen olen lapsille selittänyt ettei silloin pidä koiraan mennä koskemaan. Lapset meillä 3 ja 5 vuotiaat...
Aivan ihanan näköinen kaveri siellä profiilissa :D
Kiitos =) tuossa se on ihan "vauva", nyt on jo yli vuoden ikäinen, mutta ihan saman näköinen. Vähän on vaan kasvanut, säkä on nyt n. 40 cm. Pieneksi jäi, mutta pienen halusimmekin. Mulla ei vaan koneella ole uudempaa kuvaa, ku en oo siirtänyt... pitäis kai saada joskus aikaiseksi :whistle:

Yhteistyössä