Kerropa mullekin mistä saa tuollaisia 50e??? Lähden heti hakemaan kärryäAlkuperäinen kirjoittaja n o:en kumpaakaan,saman näköisiä myydään n.50eurolla..ja noilla hintaa n.600e..ei muutenkaan minun silmääni miellytä,tylsiä..
Samaa tavaraa muuten myydään sekä "halvalla" että kalliilla. Se tultiin huomaamaan itse. Ostettiin nimittäin vastaavanlainen ruokaryhmä erikoisliikkeestä. Maksettiin kuuden hengen ryhmästä 1200e, materiaalina sama massiivikoivu kuin noissa ap.n laittamissa linkeissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kumpakaan, koska halvalla ei hyvää saa!
Joo, kyllä halvoissakin käytetään massiivipuuta, mutta muuten ovatkin sitten täyttä huttua. Ei se pelkkä materiaali tee hyvälaatuista!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samaa tavaraa muuten myydään sekä "halvalla" että kalliilla. Se tultiin huomaamaan itse. Ostettiin nimittäin vastaavanlainen ruokaryhmä erikoisliikkeestä. Maksettiin kuuden hengen ryhmästä 1200e, materiaalina sama massiivikoivu kuin noissa ap.n laittamissa linkeissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kumpakaan, koska halvalla ei hyvää saa!
Pikkuisen harmittaa nyt, kun huomas että puolet halvemmalla olisi saanut saman esim. sotkasta
mikäs sitten tekee???Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joo, kyllä halvoissakin käytetään massiivipuuta, mutta muuten ovatkin sitten täyttä huttua. Ei se pelkkä materiaali tee hyvälaatuista!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samaa tavaraa muuten myydään sekä "halvalla" että kalliilla. Se tultiin huomaamaan itse. Ostettiin nimittäin vastaavanlainen ruokaryhmä erikoisliikkeestä. Maksettiin kuuden hengen ryhmästä 1200e, materiaalina sama massiivikoivu kuin noissa ap.n laittamissa linkeissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En kumpakaan, koska halvalla ei hyvää saa!
Pikkuisen harmittaa nyt, kun huomas että puolet halvemmalla olisi saanut saman esim. sotkasta