Minkä nimisiä poikia teillä on?! Tuntuuko musta vaan, et pojalle vaikea keksiä nimi?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja usvis:
Meillä Veeti ja Jimi. Jos tulee kolmas poika myöhemmin niin nimessä ei tule olemaan R ja S kirjaimia ja viimeinen kirjain olisi I. En halua että nimet "rimmaa" tai alkaa samalla kirjaimella, menee niin helposti sekaisin.
Veeti meilläkin
Ja aika monessa muussakin perheessä. Koulussakin joka luokalla on pari veetiä...
 
usvis
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja usvis:
Meillä Veeti ja Jimi. Jos tulee kolmas poika myöhemmin niin nimessä ei tule olemaan R ja S kirjaimia ja viimeinen kirjain olisi I. En halua että nimet "rimmaa" tai alkaa samalla kirjaimella, menee niin helposti sekaisin.
Veeti meilläkin
Ja aika monessa muussakin perheessä. Koulussakin joka luokalla on pari veetiä...
Meille oli täysi yllätys että Veeti-nimi oli niin suosittu! :O Ite ei kumpikaan tunnettu yhtään Veetiä, Veeti Kallio oli ainut mikä tiedettiin. Kastajaisen jälkeen sit "totuus valkeni", ja loppujen lopuksi suvustakin löytyi yksi veeti, mut se oli niin kaukainen kuin minun mummun siskon tytön poika. :D En oo koskaan nähnykkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja usvis:
Meille oli täysi yllätys että Veeti-nimi oli niin suosittu! :O Ite ei kumpikaan tunnettu yhtään Veetiä, Veeti Kallio oli ainut mikä tiedettiin. Kastajaisen jälkeen sit "totuus valkeni", ja loppujen lopuksi suvustakin löytyi yksi veeti, mut se oli niin kaukainen kuin minun mummun siskon tytön poika. :D En oo koskaan nähnykkään.

Yllätys oli mullekkin
Edelleenkään ei tiedetä muita, kuin Veeti Kallio, jolla sama nimi

 
maria
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja usvis:
Meille oli täysi yllätys että Veeti-nimi oli niin suosittu! :O Ite ei kumpikaan tunnettu yhtään Veetiä, Veeti Kallio oli ainut mikä tiedettiin. Kastajaisen jälkeen sit "totuus valkeni", ja loppujen lopuksi suvustakin löytyi yksi veeti, mut se oli niin kaukainen kuin minun mummun siskon tytön poika. :D En oo koskaan nähnykkään.

Yllätys oli mullekkin
Edelleenkään ei tiedetä muita, kuin Veeti Kallio, jolla sama nimi

Mä tiedän yhden Veetin tuon Kallion lisäksi. Ja todella ihmetellyt kuin suosittu nimi se oikein on.. Lähipiirissä paljon monilapsisia perheitä ja vain yksi Veeti :D
 

Yhteistyössä