ai teilläkin on Viltsu, tyttö vai poika, meidän Viltsu on tyttöAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:Lempinimet laitan minäkin vaihteen vuoksi;
Iinu
Viltsu
Veepu
Lilian ja Lyydia, tai Lydia, ovat ihania nimiä. Ei muissakaan mitään vikaa ole.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Joel
Lilian
Lyydia
Lumia
Luulen tietäväni, jos niitä on 153 kpl :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Rinsku,lempinimi. en halua kertoa oikeaa koska niin vähän sitä nimeä on suomessa
=)Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Lilian ja Lyydia, tai Lydia, ovat ihania nimiä. Ei muissakaan mitään vikaa ole.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Joel
Lilian
Lyydia
Lumia
Rianna?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Rinsku,lempinimi. en halua kertoa oikeaa koska niin vähän sitä nimeä on suomessa
Nätit nimet =)Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:ai lapsia?
Mä luin minkä nimisä palstalaisia :headwall:
juu eli
esikoinen: Lucia Madleena
Kuopus: Jasmin Janette
Esikoinen on Italialainen ja toka joku Irakki-suomalainenAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Nätit nimet =)Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:ai lapsia?
Mä luin minkä nimisä palstalaisia :headwall:
juu eli
esikoinen: Lucia Madleena
Kuopus: Jasmin Janette
Meillä ei ole väliä, huutaako poikaa vai koiraa. Molemmat tulevat syömään.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Iia-Pipa, Fred/Reetu, Anselmi Mäyrä/Ronselmi Peura ja Luikero/Lulmeri ovat myös käytössä ja näyttävät toimivan. :saint:
Näppärää!Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Meillä ei ole väliä, huutaako poikaa vai koiraa. Molemmat tulevat syömään.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:"Miks noilla kaikilla pitää olla eri nimi? Miks vaikka numero ei riitä?"
"Siksi, oi armaani, herrani ja valtiaani, ettet sä kuitenkaan muista mikä numero kuulu kenellekin..." :saint: :heart: