Mä en vaan tajua, miten niitä on tänne ajelehtinut. Mä en edes pidä itseäni mitenkään varsinaisen eläinrakkaana ihmisenä, mutta omat on omia :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:meah, teillä onkin elikkoa joka lähtöön =) Nuo kissojen nimet :heart:
Jos teille joskus eksyy mahottoman pahapäinen ja selvästi umpikieron savolaisen luonteen omistava kana niin sen nimeksi voisi tulla Miä Meillä on parina päivänä kyläillyt kissanpentu, mahoton kissakuume tuli miullekkin:snotty: Ainahan nyt yks kissanpentu taloon mahtuu, eikö?Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mä en vaan tajua, miten niitä on tänne ajelehtinut. Mä en edes pidä itseäni mitenkään varsinaisen eläinrakkaana ihmisenä, mutta omat on omia :heart:
Kissojen nimet juontaa juurensa siitä, että mun ensimmäinen oma koira oli Virtanen.
Sen jälkeen kaikki meille tulleet eläimet, joilla ei valmiiksi ole nimeä, on katsottu väestöreisterikeskuksen yleisimmät sukunimet-listalta järjestyksessä
Kanat on asia erikseen, ne nimetään ystävien, sukulaisten ja esimerkiksi halukkaiden palstalaisten mukaan. :saint:
Meillä on pojalla Nopsu nalle unikaverina. Ja eilen kaappeja siivotessa löydettiin uusi iso nalle jolle pitää keksiä nimi.. Plus pojan kasvit, joulukaktus nimeltään Anna ja traakkipuu SaimiAlkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Kissat Iitu ja Lilli ja koira on Maisa.
Lasten pehmoeläimiä ovat ainakin Pippi-hiiri, omituinen otus Siri, RottaPotta, Nami-koira, Juuso-koira, Tipsu-kissa, Hoikka-käärme, Paula-papukaija ja öpaut viissataa muuta joita en nyt heti muista.
Voih, meillä oli kotona tyttökissa nimeltään Manu ja kolli nimeltään ElliAlkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Kissaneiti Elli.
Kollipoika Manu asuu nykyään ex anoppilassa, ikävä :'(