Minkä nimisiä eläimiä teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
En jaksa tähän hätään kuvia kaivella.
Omia on:
Herra Nieminen, kani
Johtaja Korhonen, kissa
Hämäläinen, kissa
Mäkinen, kissa
Mäkelä, kissa
Tao (Tappis), koira
Viivi, hevonen
Laku, poni
Puolet Pinkin Lotasta.

Ja kanalassa asustaa Pinki-kana kavereineen (joiden nimiä en saa paljastaa).

Lisäksi meillä asuu:
Lotasta sekin puolikas, joka ei ole oma
Pikku-Ukko, poni
Dolly, hevonen
"pinsessa", Dollyn orivarsa jolla vielä ei ole virallista nimeä, mutta jonka meidän 2v. on kuitenkin nimennyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
meah, teillä onkin elikkoa joka lähtöön =) Nuo kissojen nimet :D :heart:
Mä en vaan tajua, miten niitä on tänne ajelehtinut. Mä en edes pidä itseäni mitenkään varsinaisen eläinrakkaana ihmisenä, mutta omat on omia :heart:

Kissojen nimet juontaa juurensa siitä, että mun ensimmäinen oma koira oli Virtanen.
Sen jälkeen kaikki meille tulleet eläimet, joilla ei valmiiksi ole nimeä, on katsottu väestöreisterikeskuksen yleisimmät sukunimet-listalta järjestyksessä ;)

Kanat on asia erikseen, ne nimetään ystävien, sukulaisten ja esimerkiksi halukkaiden palstalaisten mukaan. :saint:

Miä
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Mä en vaan tajua, miten niitä on tänne ajelehtinut. Mä en edes pidä itseäni mitenkään varsinaisen eläinrakkaana ihmisenä, mutta omat on omia :heart:

Kissojen nimet juontaa juurensa siitä, että mun ensimmäinen oma koira oli Virtanen.
Sen jälkeen kaikki meille tulleet eläimet, joilla ei valmiiksi ole nimeä, on katsottu väestöreisterikeskuksen yleisimmät sukunimet-listalta järjestyksessä ;)

Kanat on asia erikseen, ne nimetään ystävien, sukulaisten ja esimerkiksi halukkaiden palstalaisten mukaan. :saint:
Jos teille joskus eksyy mahottoman pahapäinen ja selvästi umpikieron savolaisen luonteen omistava kana niin sen nimeksi voisi tulla Miä :whistle: Meillä on parina päivänä kyläillyt kissanpentu, mahoton kissakuume tuli miullekkin:snotty: Ainahan nyt yks kissanpentu taloon mahtuu, eikö? :D

Kissat Iitu ja Lilli ja koira on Maisa.

Lasten pehmoeläimiä ovat ainakin Pippi-hiiri, omituinen otus Siri, RottaPotta, Nami-koira, Juuso-koira, Tipsu-kissa, Hoikka-käärme, Paula-papukaija ja öpaut viissataa muuta joita en nyt heti muista.

Miä
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Kissat Iitu ja Lilli ja koira on Maisa.

Lasten pehmoeläimiä ovat ainakin Pippi-hiiri, omituinen otus Siri, RottaPotta, Nami-koira, Juuso-koira, Tipsu-kissa, Hoikka-käärme, Paula-papukaija ja öpaut viissataa muuta joita en nyt heti muista.
Meillä on pojalla Nopsu nalle unikaverina. Ja eilen kaappeja siivotessa löydettiin uusi iso nalle jolle pitää keksiä nimi.. Plus pojan kasvit, joulukaktus nimeltään Anna ja traakkipuu Saimi :D

Yhteistyössä