Minkä nimiseen baariin/ravintolaan menit ensimmäisenä ku täytit 18v?

  • Viestiketjun aloittaja Kertokaapa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Rusty Angel
Tampereen Rusty? Siellä munkin tuli aikoinaan istuttua toooosi usein :)
samma här... Lähes kaikki viikonloput ja ennen 9 piti mennä että sai häppäri oluet :whistle:
Ollaankohan oltu yhtä aikaa?? :whistle:
Taatusti ollaan oltu monet kerrat :D Mä istuin yleensä ikkunapöydässä, ikkunan puolella, ympärillä lauma pitkätukkia (ex:n kamuja) ainoana naisena ja hain ahkeraa tahtia valkovenäläisiä =)

Oi niitä aikoja, siinä vanhassa paikassa oli tunnelmaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Rusty Angel
Tampereen Rusty? Siellä munkin tuli aikoinaan istuttua toooosi usein :)
samma här... Lähes kaikki viikonloput ja ennen 9 piti mennä että sai häppäri oluet :whistle:
Ollaankohan oltu yhtä aikaa?? :whistle:
Taatusti ollaan oltu monet kerrat :D Mä istuin yleensä ikkunapöydässä, ikkunan puolella, ympärillä lauma pitkätukkia (ex:n kamuja) ainoana naisena ja hain ahkeraa tahtia valkovenäläisiä =)

Oi niitä aikoja, siinä vanhassa paikassa oli tunnelmaa...
Kuullostaa epäilyttävän tutulta kun ollaan niin saman ikäisiäkin...

Hieman häiritsee kuka olet... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Rusty Angel
Tampereen Rusty? Siellä munkin tuli aikoinaan istuttua toooosi usein :)
samma här... Lähes kaikki viikonloput ja ennen 9 piti mennä että sai häppäri oluet :whistle:
Ollaankohan oltu yhtä aikaa?? :whistle:
Taatusti ollaan oltu monet kerrat :D Mä istuin yleensä ikkunapöydässä, ikkunan puolella, ympärillä lauma pitkätukkia (ex:n kamuja) ainoana naisena ja hain ahkeraa tahtia valkovenäläisiä =)

Oi niitä aikoja, siinä vanhassa paikassa oli tunnelmaa...
Kuullostaa epäilyttävän tutulta kun ollaan niin saman ikäisiäkin...
No niinpä näytetään olevan =) Spudessa kävin kans... Joo kyllä heti pisti mietityttämään että kukas se siellä? Naamamuisti mulla on hyvä, nimimuisti taas ei...
 
Pikku Hiawatha :LOL:
Kauhee räkälä...mutta ainoa, minne mun 17-vuotias bestiksenikin pääsi sisälle.
Se oli muistaakseni torstai-ilta, ja aloitettiin juomalla puolitoista litraa Marlin omenaviiniä :$ :x Kupittaalla jalkapallokentän laidalla, mun silloisella poikaystävällä oli peli. Siitä sitten valuttiin keskustaan päin, ja keskustassa huomasin ettei mulla ole henkkareitakaan mukana :snotty: :D :ashamed: . No, Hiawathaan oltiin muutenkin menossa, eikä siellä papereita kysytty. Joku laitapuolen kulkijan näköinen baarin vakiokalustoon kuuluva papparainen tanssitti mua synttäreiden kunniaksi. Oltiin aika soosissa, ja vängättiin bussikuskin kanssa kotimatkalla että kyllä sen vaan täytyy ottaa yötaksa koska on yö. Aamulla bussilippua tutkaillessa havaittiin, että me oltiin lähdetty kotiin jo ennen iltakymmentä, ja yömaksu alkaa mennä vasta klo 23 jälkeen :LOL: . Kouluun mentiin kaameasta krapulasta huolimatta, tosin bussimatkan (45 minsaa) aikana jouduttiin pari kertaa hyppäämään pois bussista ja oksennettiin tienposkeen :whistle: .
Ah, nuoruusmuistoja =) :flower: :'( :heart:
 

Yhteistyössä