Minkä näistä alusvaatteista ottaisit?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
käyttääkö jotku oikeesti tommosia? :eek: eikö tollanen oo epämiellyttävä? niinku uimapuku olis :/
No kyllä tuo on miellyttävämpi kuin litistävä korsetti. Makkarat kuriin nääs.
no mut mites ku siinä on toi haaraosa...niin laitetaanko sinne alle alushousut? :snotty: ja onko siinä jotku napit haarassa?painaako ne? vai joku tarra ja sit ku pyllistää niin se aukee :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
No tuossa on seksikkäämpi, mutta eipä ole sopivaa kuppikokoa että se siitä
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=23099&productId=179027&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
Tämä oli kiva (mustana).Mistä isopoviset löytää kauniita alusvaatteita? Onko teillpäin Lindexiä tai KappAhlia??
En mä ainakaan lindexistä tai kappahlista ole löytänyt sopivan kokoisia liivejä eikä täällä kyllä ole kumpaakaan liikettä. 80km päästä olen erikoisliikkeestä ostanut kahdet liivit, mutta taitaa siellä maksaa joku tuollainen korsetti tms hunajaa. Liivitkin kun on maksaneet yli 80?....
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
käyttääkö jotku oikeesti tommosia? :eek: eikö tollanen oo epämiellyttävä? niinku uimapuku olis :/
Hih, mä käytän. Mä käytän kyl myös isoja alushousuja ja tukevia kuppi rintaliivejä, taitaa niit löytyä ihan puuterinsävyisenäkin :D Ikää 25 v. Toi body ratkaisu tuntuu hyvältä kun rinnat ja maha on löllöä, tuntuu olo tukevammalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
käyttääkö jotku oikeesti tommosia? :eek: eikö tollanen oo epämiellyttävä? niinku uimapuku olis :/
No kyllä tuo on miellyttävämpi kuin litistävä korsetti. Makkarat kuriin nääs.
no mut mites ku siinä on toi haaraosa...niin laitetaanko sinne alle alushousut? :snotty: ja onko siinä jotku napit haarassa?painaako ne? vai joku tarra ja sit ku pyllistää niin se aukee :D
Eiköhän niissä kaikissa ole hakaset eikä sinne alle mitään pöksyjä laiteta.
 
minä vain
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
No tuossa on seksikkäämpi, mutta eipä ole sopivaa kuppikokoa että se siitä
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=23099&productId=179027&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
Tuon voisin jo ottaa mutta en tykkää noista, mieluummin pikkarit ja rintsikat.
Laihduta niin saat kauniita alusasuja ja mieskin tykkää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
No tuossa on seksikkäämpi, mutta eipä ole sopivaa kuppikokoa että se siitä
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=23099&productId=179027&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
Tuon voisin jo ottaa mutta en tykkää noista, mieluummin pikkarit ja rintsikat.
Laihduta niin saat kauniita alusasuja ja mieskin tykkää.
eihän ap miehen mieliksi noita olekkaan tilaamassa vaan esim. mekon alle ettei makkarat näkyisi.
 
vieras
No nuo ensimmäiset vaihtoehdot ei olleet kaikista makeimpia omaan makuun..
Mutta.. Onhan tuollainen oikeasti ihan tarpeellinen, sillä saa mahdolliset makkarat kuriin ja kroppansa slimmimmäksi. Aika moni lapsia saanut kyllä tarvitsisi tuollaisen! On niitä nähty mahamakkaroita tursuavia mammoja juhlatamineissa. Kummasti tuollainen saisi muotoja sinne minne pitääkin.. :D
 
kesällä juhliin
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
No tuossa on seksikkäämpi, mutta eipä ole sopivaa kuppikokoa että se siitä
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=23099&productId=179027&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=
Tuon voisin jo ottaa mutta en tykkää noista, mieluummin pikkarit ja rintsikat.
Laihduta niin saat kauniita alusasuja ja mieskin tykkää.
Niin, itse olen todella hoikka, enkä mihinkään mahamakkaroiden kiristämiseen tuollaista tarvitse, mutta aina sinne parhaimman juhlahameen alle ei voi laittaa pelkkiä rintsikoita ja alushousuja kun näkyvät aika ikävästi läpi! Silloin tuollainen boby on oikein hyvä ratkaisu. Eli ei niitä aina käytetä muotojen saamiseksi.. Eikä miesten iloksi.. Kun niitä miehenkin silmää miellyttäviä vaihtoehtoja on.. :D
 
Juu enpäs aatellu tuota makkarapuolta asiasta, kyllähän tuollasella varmaa sais munki raejuustot pussitettua :LOL:

Täytys vaa kyllä sovittaa melkein, kun on aika vaikee löytää tollasista yksosasista sopivaa, kun koko sais olla L/XL vaa rintavarustus ei sit oo kuiteskaa c-d osastoa vaa enempi a-b...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja karseita:
Hirveitä kaikki.Mikset osta jotain nuorekkaampaa esim. H&M:sta? (tai niiden nettikaupasta)
Vai, että hm:sta tällä kuppikoolla? :LOL: :LOL:
Mulla on ihan "normaali" D-kuppi ja mulla kans on hirveen vaikee löytää noista "nuorekkaista" liikkeistä mitään vaatetta kun tisseistä ottaa kiinni lähes kaikki :headwall:
 

Yhteistyössä