Minkä merkkisiä vaatteita sinun lapsesi käyttää ?

  • Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti
ei väliä
Merkillä ei ole meille väliä, kunhan on kivan näköiset ja käytännölliset sekä tuntuu mukavilta. Esim. sisähousut on pojalla melkein h&m:n kun ovat sen mallisia että sattuvat pojan päälle ja pysyvätkin vielä :)
 
Sisävaatteet lähinnä H&M, Lindex, Me&I jne. Aika vähän markettien omia merkkejä, en ole ollut kovin tyytyväinen Cittarin ja Prisman "omien" vaatteiden mitoitukseen ja kestävyyteen.

Ulkovaatteet yleensä Lassieta tms. edullisempaa. Luotan ulkovaatteissa tunnettuihin merkkeihin, mutta kalleimpia en osta, koska halvemmallakin saa hyvää.
 
Tuttaa, benettonia, disneystorea, oshkoshia, reimaa, lassieta, cirafia, h&m, lindex, lingon&blåberg, me&I, marimekko... Varmaan kaikkea löytyy tuolta kaapista.
Ostan kirppareilta sitä mikä simää miellyttää.
 
Minä olen nyt rakastunut Me&I-tuotteisiin joten sitä! Lisäksi tietysti H&M + Lindex, Marimekkoa ostin ennen aika paljon mutta nyt se korvautuu tolla 100-kertaa paremmalla Me&I:lla :p
Ulkovaatteissa Ticket ja Reimatec. Kengät mieluiten Eccolta tai Viking Goretex näin talvisin.
 
tyttöpoika
Ulkovaatteet on yleensä aina reimaa, sisävaatteet tytölle lindexiltä ja h&m:lta, pojalle suurin osa h&m:lta, jonkin verran name itin ja marimekon vaatteita löytyy myös.
 
kolmen äiti
Ulkovaatteet : Ticket,Reima,Benetton,Kamma Karlo. Benettonilla on kivoja sellasia siistimpiä takkeja.Kamma karloon olen mys ihastunut, hyvää laatua ja pitävät vettä. Halvempia kuin Reimatec ja paremman näkisiä.
 
vieras
Meillä: benetton, h&m, timberland, lego, name it, exit, esprit jokunen löytyy lindexiltä.. Sitten on myös aika paljon parempaa: burberry, ralph lauren jne..
Ulkovaatteissa: reimatec, ticket, lego, kengät: ecco ja viking, nike..
Onhan näitä.. Paljon myös jenkeistä ja euroopasta ostettuja vaatteita, joita merkkejä ei täällä ole kuultukaan..
 

Yhteistyössä