MINKÄ KOKOSIA JA NÄKÖSIÄ ME PALSTALAISET OLLAAN?

  • Viestiketjun aloittaja HEI KERROTAAN
  • Ensimmäinen viesti
pallero
160cm ja 60 kg. Helppo muistaa. tummat hiukset ja tummat silmät. Iho on valkoisen väritön, enkä rusketu. :/ -joku mies kuvasi mua joskus pirun näköiseksi, kun silmät on terävät ja pistävät tässä valkoisessa naamassa. :D eli olen uniikki.
 
Mulla taas
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Lyhyt selkä ja pitkät jalat. Kuva profiilissa ja täydessä työn touhussa. :LOL:
Pitkä selkä ja lyhyet jalat... 160cm/67kg, nyt 12 raskauskiloa vielä, mutta vähenemään päin... Siniset silmät ja tumma tukka vyötärölle.
 
Vastaukseni tuli äsken kahteen kertaan, poistin toisen niin näköjään molemmat häipyi bittiavaruuteen. Kokeillaan uudestaan:
Olen 174 cm/ 69 kg. Hiukset tummanruskeat, ( luonnonlaineilla) hieman yli olkapäiden. Silmien väri vaihtelee mielialan ja valaistuksen mukaan. Joskus silmäni näyttävät mustilta, joskus sinisiltä, harmailta tai vihreiltä.
Verhoudun mielelläni mustaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
160cm ja 60 kg. Helppo muistaa. tummat hiukset ja tummat silmät. Iho on valkoisen väritön, enkä rusketu. :/ -joku mies kuvasi mua joskus pirun näköiseksi, kun silmät on terävät ja pistävät tässä valkoisessa naamassa. :D eli olen uniikki.
Parempi kait kuitenkin piru kuin valkoinen lakana, joka itse tummassa tukassa ja vaalean ihoni takia olen saanut kuulla -useasti!
 

Yhteistyössä