ei sen pienempi ku meilläkään.. =) :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:95 cm ja 14,8 kg.. ja tiedän pieni 4-vuotiaaksi
ei sen pienempi ku meilläkään.. =) :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:95 cm ja 14,8 kg.. ja tiedän pieni 4-vuotiaaksi
ei niin.. kaikki vaan päivittelee sitä aina kun on niin pieni sen ikäiseksi. mutta maasta se pienkin ponnistaaAlkuperäinen kirjoittaja peppuliini:ei sen pienempi ku meilläkään.. =) :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:95 cm ja 14,8 kg.. ja tiedän pieni 4-vuotiaaksi
no juu..kieltämättä oon kauhistelua kuullu itekkin sillon tällöin ja tyttökin joskus... mutta ei me simmosista välitetä... pieni, mutta pippurinen.. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei niin.. kaikki vaan päivittelee sitä aina kun on niin pieni sen ikäiseksi. mutta maasta se pienkin ponnistaaAlkuperäinen kirjoittaja peppuliini:ei sen pienempi ku meilläkään.. =) :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:95 cm ja 14,8 kg.. ja tiedän pieni 4-vuotiaaksi
Hyvä että ymmärrät.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:ihan selkeästi sää kirjotat.. meillä kanssa lähinnä 92 ja jotain on 98...Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Joissakin mahtuu 92kokoiset ja siitä ylöspäin sitten muut. Kylläpä mä kirjoitan oudosti, oiskohan aika painua pehkuun kun pää ei toimi. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:täällä myös... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:On se sellainen, äiskän oma mussukka. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:hentonen neiti on teilläkin.. :heart: meillä 4-vuotiaaksi vielä pari kuukautta matkaa mutta nyt pituus noin 94-95 ja paino jotain 12-13 kiloo...Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Meidän tyttö oli 97cm ja 14,9kg.
minkäs kokosia vaatteita teillä muuten on käytössä...
Ainahan mä sua... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Hyvä että ymmärrät.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:ihan selkeästi sää kirjotat.. meillä kanssa lähinnä 92 ja jotain on 98...Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Joissakin mahtuu 92kokoiset ja siitä ylöspäin sitten muut. Kylläpä mä kirjoitan oudosti, oiskohan aika painua pehkuun kun pää ei toimi. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:täällä myös... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:On se sellainen, äiskän oma mussukka. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:hentonen neiti on teilläkin.. :heart: meillä 4-vuotiaaksi vielä pari kuukautta matkaa mutta nyt pituus noin 94-95 ja paino jotain 12-13 kiloo...Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Meidän tyttö oli 97cm ja 14,9kg.
minkäs kokosia vaatteita teillä muuten on käytössä...