Minkä kokoisia teidän 3 v. pojat?

  • Viestiketjun aloittaja Ilon antaja!
  • Ensimmäinen viesti
yhden äiti
Meillä poika 2-v. Olen myös miettinyt samaa asiaa. Haluisin ostaa aleista ensi talveksi pojalle talvipuvun, mutta nyt tän perusteella arvelluttaa, kun niin suuria kokoeroja. Oletteko itse ostaneet etukäteen talvipukuja?
 
Alkuperäinen kirjoittaja yhden äiti:
Meillä poika 2-v. Olen myös miettinyt samaa asiaa. Haluisin ostaa aleista ensi talveksi pojalle talvipuvun, mutta nyt tän perusteella arvelluttaa, kun niin suuria kokoeroja. Oletteko itse ostaneet etukäteen talvipukuja?
juu meillä on ostettuna ja nyt taas pohdin mahtaako se mennä, mutta meillä poika nyt 2½v. ja on mennyt tasaseen 0-käyrällä eli ensi talvena pitäis olla 3½v. reilu 100cm, ostin puvun 104cm. Saas nähdä kuin käy, tosin se tulee jo nyt pian käyttöön, 110cm puku taas olis aivan liian iso nyt, ensi talvena varmasti jo olis ihan ok.
Sisävaatteet on 92-98cm.
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
3½vuotias on tasan 100 cm pitkä ja käyttää siis 104 tai 110 cm vaatetta mallista riippuen. (ainakin t-paidat ja yöpuvut on 110 cm, housut on 98 cm, paidat ja takit 104)
Meillä poika oli tasan 3 vuotiaana täysin samoissa mitoissa. Yläosat kokoa suurempaa. Housuissa menee 98-100cm.
Nyt 3v3kk, pituutta sentti pari lisää mutta samat vaatekoot menee.
 
Täällä toi reilu 3v poika käyttää 120-128cm vaatteita! :eek: Mutta toi onkin tollanen kuulantyöntäjä eli vanttera vaikka kaikki kolme edellistä oli luikkuliisoja!Ja toi senttikoko johtuu tosta "maatalonisäntämäisestä"ruumiinrakenteesta,ei pituudesta niinkään!!! =)
 

Yhteistyössä