Minkä kokoisia papuja teillä on ollut varhaisultrassa?

Olin ultrassa menkkojen mukaan 6+6,mutta koko vastasi kuulemma viikkoa vähemmän. Sydämen syke näkyi hyvin,mutta kokoarvio oli vain 2,9mm
Lääkäri ei löytänyt niin pientä mittaa taulukoistaan joten heitti ton 5+6 omasta päästään :/
Onkohan kaikki ok ?
 
mä olin tänä aamuna ultrassa ja mitta oli 1,49cm, viikot on nyt 7+6. Kyllä mä uskon, että kaikki on ok, jos kerran sykekin jo tuossa vaiheessa nähtiin. Ja meidänkin viikoissa on sitten se 2vko eroa, joten ihan loogiselta kuulostais tuo pieni koko, kun nehän kasvaa ihan hirmusta vauhtia nyt.

Toivotaan parasta! :)
 
selvä,selvä. Duunikaveri ultrattiin ekalla neuvolakäynnillä (helsingissä) olisiko näin hyvin asiat myös sipoossa??? no ensi viikolla selviää... olen ajatellut että kestän kyllä tätä epätietoisuutta sinne vkon 12 ultraan mutta sit varaan jo ajan 4d:hen. tämä lapsi kun jää meidän viimoiseksi niin otan kaiken ilon irti..
 
Meillä oli eka ultra 7+3, tuolloin pituus oli 2,7mm ja syke näkyi, ikäarvio oli 6+2. Reilu kolmen viikon kuluttua pituus oli 3,2mm eikä sykettä enää. Sanoivat, että luultavasti jotain vikaa oli ollut jo tuolloin ekassa ultrassa ja sydän sykkinyt vain muutaman päivän sen jälkeen.

Mutta tosi pieniä on teillä muillakin ollut ja kaikki silti mennyt hyvin, että ehkä ensi kerrallakaan ei tarvitse pelästyä, vaikka tyyppi olisi pikkuinen.

Paljon onnea odotuksiin :heart:
 

Yhteistyössä