MINKÄ KOKOISIA OLEMME?!

• Viestiketjun aloittaja pullukka
  • Ensimmäinen viesti
Taidanpa harmaa olla
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 06:24 Chevylady kirjoitti:
159 (ojentelee varttaan täyteen mittään)
86kg :whistle: :ashamed:
ja alaspäin matkataan vielä tovi :whistle:

ANTEEKS nyt vaan...mutta irc-galleriassa ku oon käyny sua kattoo ni saako kysyä et mis ne sun liikakilot on???Isovarpaassako? :eek:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 20:02 mitä ihmettä kirjoitti:
Kröhöm!!!! Saaneen kysyä, että mitähän ihmettä te normaalipainoiset täällä teette? Tai siis mitä ihmettä laihdutatte??? :eek: Jos vaikka pituus on 164cm ja paino 64kg. Silloin on todellakin normaali painoinen. :headwall:
Moni käy varmasti ihan vaan "tuen" vuoksi. Ainakin minä. Vaikka normaalipainoinen olenkin. Jos on joskus olla ylipainoinen, niin normaalipainon pitäminen voi olla vaikeaa... usein se paino kipuaa pikkuhiljaa takaisin, jos ei ole koko ajan vähän karppina. Vaikka kuinka olisi tehnyt elämänmuutoksen. Ihminen on niin mukavuudenhaluinen ;) Moni voi pitää normaalipainon vaikka viisi vuotta, mutta sit taas tapahtuu jotain. Ihan varkain..

Kerran nisti aina nisti, koski se riippuvuus sitten tupakkaa tai sokeria..

minähän se
tääl on aika paljon sellaisiakin "laihduttajia" joilla ei oikiasti ole laihdutettavaa..!! Miksi ihmeessä yritätte laihduttaa itsenne anorektikoiksi??? \|O :headwall: \|O :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 07:49 Taidanpa harmaa olla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 06:24 Chevylady kirjoitti:
159 (ojentelee varttaan täyteen mittään)
86kg :whistle: :ashamed:
ja alaspäin matkataan vielä tovi :whistle:

ANTEEKS nyt vaan...mutta irc-galleriassa ku oon käyny sua kattoo ni saako kysyä et mis ne sun liikakilot on???Isovarpaassako? :eek:
tuotanoin, mun kuvia ei ole missään netissä katseltavana, joten sen siellä irc;issä täytyy olla joku muu, mutta valitettavasti samalla nicillä. ja multa kyllä löytyy liikakiloja ihan vatsan kohdalta parista kerroksesta..... :ashamed:

Yhteistyössä