Minkä kokoisia 6v-7v eli 00 syntyneitä?

Meidän poju 01/00 135cm ja 35 kg. 3-5-vuotiaana oli ihan kuivan kesän orava mut nyt kun koulu lähestyy, aloin oikein ajattelemaan että poika on kyl lihonu kovasti, vähän turhan paljon,toivottavasti ei koulussa kiusata.. On kyllä lihaksikas ja jäntevä ettei mikään plösö, vaikka mua kyl ärsyttää ihmisiä arvostellaan painon tai ulkonäön perusteella, mut sitähän tää maailma nykyään on. Tietty ymmärrän että ei lapsen terveyden kannalta pienikään ylipaino oo hyväks, mut meillä syödään ihan terveellistä kotiruokaa eikä määrätkään ole huimia, poika on mielestäni turhankin nirso. Herkkuja saa vaan viikonloppuna eikä silloinkaan isoja määriä,kesällä ollaan lipsuttu, jäätelö on saattanu maistua joka päivä, mut keksit ym. oon ruvennu piilottaan kaapist ku tuntu et niitä hävis.. Mutta reipas ja liikunnallinen poika hän on, olen itse aina urheillut ja liikkunut paljon eikä koskaan mitään paino-ongelmia ole ollut ja olen yrittänyt kannustaa poikaaki liikkumaan, mieleistä urheiluharrastusta ei ole löytynyt, jalkapallo ei kiinnosta, mutta vauhtia pihaleikeistä ei kyllä puutu. En tiedä pitäisikö olla huolissaan hänen painostaan ja lihomisesta,mitä mieltä?
 

Yhteistyössä