;-)Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan juu:Kaikki tisut on ihania! Näin tissimiehenä niitä vois katsella ja kosketella vaiks koko päivän. Mut jos pitäis valita sellaiset tisut, jotka olis 10 +. Niin sit mielellään kokoa b tai isompi. Hiukan roikkuvat eli ei mitkään pystyt teinitisut. Sit mielellään isot nännipihat. NAM NAM
Haa, ihanaa ettei kaikki miehet ajattele että povi pitää olla kuin pamela anderssonillaAlkuperäinen kirjoittaja Kielimiehii:A - B, ja saa olla pikkasen jo raskauden/imetyksen mukanaan tuomaa maan vetovoima vaikutustakin
Rinnat ovat kauniit jos kynä ei pysy rintojen alla.Alkuperäinen kirjoittaja RockMom::/ kertokaa tyhmälle millanen on lyijykynä-tai kyynärpäätesti..? pakko testaa läpäseekö.. kyllä näillä maitokannuilla luulis läpäsevän.. -ei raskaana- ne onkin jonkin verran pienemmät..
No sepä kiva. Kunpa mulla ei roikkuisi näin rumasti.Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:kyllä mulla kynä pysyy rintojen alla, mutta ei ne ole siltikään roikkuvat ,vaan todella isot .
mun mieheni rakastaa rintojani... :saint:
juuh, tärkeintä ,että oma ihana mies tykkää ja ehkä vähän muutkin.Alkuperäinen kirjoittaja Mischa:No sepä kiva. Kunpa mulla ei roikkuisi näin rumasti.Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:kyllä mulla kynä pysyy rintojen alla, mutta ei ne ole siltikään roikkuvat ,vaan todella isot .
mun mieheni rakastaa rintojani... :saint:
Mä taidan olla pimee kun ei riitä jos mies tykkää. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:juuh, tärkeintä ,että oma ihana mies tykkää ja ehkä vähän muutkin.
Mulla on aina ollut sellaiset.Alkuperäinen kirjoittaja Kotiaurinko:Täytyy nyt tässä kanssasisarilta kysyä, kun en ole tajunnut mitään pukukoppivertailua suorittaa, että jääkö imetyksen jälkeen aina sellaiset tiukat filtteri nännit? Mulla on siis sellaiset 24/7. Joskus ottaa hermoon, kun mokomat näppylät sojottavat ohuitten (ja vähän paksumpienkin) puseroitten läpi...eli aina näkyy nännit...oli helle tai vilu. On mun mielestä vähän turhan huomiotaherättävääkin...Et mites teillä muilla?
sul on mun nännitAlkuperäinen kirjoittaja Mischa:Mulla on aina ollut sellaiset.Alkuperäinen kirjoittaja Kotiaurinko:Täytyy nyt tässä kanssasisarilta kysyä, kun en ole tajunnut mitään pukukoppivertailua suorittaa, että jääkö imetyksen jälkeen aina sellaiset tiukat filtteri nännit? Mulla on siis sellaiset 24/7. Joskus ottaa hermoon, kun mokomat näppylät sojottavat ohuitten (ja vähän paksumpienkin) puseroitten läpi...eli aina näkyy nännit...oli helle tai vilu. On mun mielestä vähän turhan huomiotaherättävääkin...Et mites teillä muilla?
oi, tuollaiset nännit ovat juuri ihanat!!! tosi ihanaa katsella, kun pääsisi vielä koskemaan tai jopa nuolaisemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kotiaurinko:Täytyy nyt tässä kanssasisarilta kysyä, kun en ole tajunnut mitään pukukoppivertailua suorittaa, että jääkö imetyksen jälkeen aina sellaiset tiukat filtteri nännit? Mulla on siis sellaiset 24/7. Joskus ottaa hermoon, kun mokomat näppylät sojottavat ohuitten (ja vähän paksumpienkin) puseroitten läpi...eli aina näkyy nännit...oli helle tai vilu. On mun mielestä vähän turhan huomiotaherättävääkin...Et mites teillä muilla?
No voi tsiisös mään (tai ainakin oletan sun olevan mies...), ajatteleppa jos osuis omalle kohdalles, eli sulla olis jatkuva heijari - mopo keulis, niin että kaikki muut housut paitsi verkkarit ahistais ja niitä et vois pitää taas kun seisokki olis kun puolijoukkueteltta. Et varmaan dikkais, eikä sulle varmaan kovin moni kissa sanois et bomchikawauwau! Hä? Eli nännit sojossa on kiva olla kammarin hämyssä ja siinä se. Eikä mun munkkeja muuten kuka vaan pääse nuolemaan!Alkuperäinen kirjoittaja levottomia ajatuksia:oi, tuollaiset nännit ovat juuri ihanat!!! tosi ihanaa katsella, kun pääsisi vielä koskemaan tai jopa nuolaisemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kotiaurinko:Täytyy nyt tässä kanssasisarilta kysyä, kun en ole tajunnut mitään pukukoppivertailua suorittaa, että jääkö imetyksen jälkeen aina sellaiset tiukat filtteri nännit? Mulla on siis sellaiset 24/7. Joskus ottaa hermoon, kun mokomat näppylät sojottavat ohuitten (ja vähän paksumpienkin) puseroitten läpi...eli aina näkyy nännit...oli helle tai vilu. On mun mielestä vähän turhan huomiotaherättävääkin...Et mites teillä muilla?