M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja just:Pitääkö siihen olla oma roskis?!?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Brabantian poljinroskis, mihin kaupan hedelmäpussit on ihan sopivan kokoisia, ei ole pulaa vaipparoskapusseista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja just:Pitääkö siihen olla oma roskis?!?
No onhan se helpompi että wc:ssä on vaipoille sopiva roskis. En mä kakkavaippoja keittiöön halua tuoda haisemaan....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Brabantian poljinroskis, mihin kaupan hedelmäpussit on ihan sopivan kokoisia, ei ole pulaa vaipparoskapusseista.
Alkuperäinen kirjoittaja Minkä ostan:riittääkö sellainen pieni 5litraa vai onko 10l parempi?
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja just:Pitääkö siihen olla oma roskis?!?
No onhan se helpompi että wc:ssä on vaipoille sopiva roskis. En mä kakkavaippoja keittiöön halua tuoda haisemaan....
Mä laitan kakkavaipat pakastepussiin ja keittiön roskikseen. Ei ne sieltä silloin haise. Huomattavasti halvempi vaihtoehto noille vaipparoskiksille.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Brabantian poljinroskis, mihin kaupan hedelmäpussit on ihan sopivan kokoisia, ei ole pulaa vaipparoskapusseista.
Eli se onn semmoinen pienikokoinen, kun hedelmäpussit ovat sopivia.... ok.. Montakos vaippaa siihen menee?
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja just:Pitääkö siihen olla oma roskis?!?
Mä laitan kakkavaipat pakastepussiin ja keittiön roskikseen. Ei ne sieltä silloin haise. Huomattavasti halvempi vaihtoehto noille vaipparoskiksille.
ihanan ekologista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Brabantian poljinroskis, mihin kaupan hedelmäpussit on ihan sopivan kokoisia, ei ole pulaa vaipparoskapusseista.
Eli se onn semmoinen pienikokoinen, kun hedelmäpussit ovat sopivia.... ok.. Montakos vaippaa siihen menee?
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:No onkos ne vaipparoskiksen pussit sit jotenkin ekologisempia? Vai pitäiskö ostaa Bioska pusseja?
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:No onkos ne vaipparoskiksen pussit sit jotenkin ekologisempia? Vai pitäiskö ostaa Bioska pusseja?
eikö sitä vaippaa voi panna tiukkaan pakettiin ja roskikseen sellaisenaan, vaan vielä pitää muoviin kietoa?
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:No onkos ne vaipparoskiksen pussit sit jotenkin ekologisempia? Vai pitäiskö ostaa Bioska pusseja?
eikö sitä vaippaa voi panna tiukkaan pakettiin ja roskikseen sellaisenaan, vaan vielä pitää muoviin kietoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:No onkos ne vaipparoskiksen pussit sit jotenkin ekologisempia? Vai pitäiskö ostaa Bioska pusseja?
Ja puhdistaa maitopaskoja roskiksesta, kun ne ovat jo tulovaiheessa tahranneet kaikki paikat?
Helpompi tyhjentää roskis erinäköisistä esineistä silloin, kun siellä on pussi.
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:No onkos ne vaipparoskiksen pussit sit jotenkin ekologisempia? Vai pitäiskö ostaa Bioska pusseja?
No meillä ainakin alkaa koko kämppä haisemaan. Ihan pienen vauvan vaipat ei viel haisen mut reilu 1 vuotiaan sonta kyl haisee!