MINKÄ KOKOINEN REIMATEC 2 -VUOTIAALLE?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Riippuu ihan minkä kokoinen lapsi on?Meillä on 3,5 vuotiaalla 98cm,poika on ehkä 95cm pitkä ja siinä on todella hyvin kasvuvaraa.Mun mielestä se tavallinen malli on parempi.Katos olihan se pojan pituus siinä. :D Ottaisin pojan kauppaan mukaan ja kokeilisin,mutta 86 cm taitaisin ostaa itse,kun ei se ihan liian isokaan saa olla.
 
Meillä on nyt juuri 2 vuotta täyttävällä Remun 92cm joten eiköhän se reimatecillä ole suht samaa kokoa kuitenkin, eli ottaisin 92cm!

Muoks. tarkoitan baby-mallia. En tiedä, onko niillä tuossa kokomielessä eroa vyötärömallin kanssa, mutta kunhan nyt kerroin :D
 
No meillä on tyttö joulukuussa 2v, pienikokoinen. Koitettiin kaupassa sitä isompien mallia, kokoa 86 ja se oli juuri ja tasan sopiva. Lahkeet oli just haarasta nilkkaan jne. Joten otimme kokoa 92, se on reilu mutta tuo toinen tuskin ois menny ees jouluun saakka.

Niin ja ei hajuakaan miten pitkä tyttö on, kaipa tuo jotain alle metrin vielä on :D

Mä tykkään itse siitä vyötäröltä kiristettävästä mallista, ei lahkeet sitte pussita kun toinen leikkii. Saa kiristettyä vyötäröltä sopivaksi.
 
Niin ja sen verran sanoisin vielä että meillä ei osteta vaatteita sillä perusteella että ne mahtuvat vielä kolme seuraavaa vuotta. Tarpeen mukaan hankitaan, tietenkin on toivottavaa että sama vaate menisi sen yhden talven. Täällä vielä kun on toi talvihaalarin käyttöaika paljon pidempi kuin eteläsuomessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tahveliini:
Meiän poika oli 2v. neuvolassa 92.5cm eli 98 ottaisin, on sit iloa ens talvenakin.
Jaa niinkuin 82cm lapselle? Mä menin ja ostin 98cm vk-haalarin 88cm lapselle, ja en kyllä suosittele niin isoa Reimatekkiä kenellekkään (+10cm pituuteen alle metrisellä). Lapsi suorastaan hukkui sinne ja hihoja & lahkeita käännettiin ahkerasti.

Juu, kyllä mahtui vielä seuraavankin vuoden, jolloin olikin oikeaa kokoa (poika kasvanut 98cm:iin )
 

Yhteistyössä