minkä kokoinen on vauvan peitto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no siinäpä se kun kaikkien valmistajien on eri kokoisia. Äitiyspakkauksen peitto on tosi hyvä ja siihen saa finlaysonin lakanoita. F:n lakana on pakkauksessakin ja se on aivan IIIhanan pehmeä!

Ikean taitaa olla 110 x 120. Ne on kaikki joo ihan mitä sattuu.

Tuon kokoisia pussilakanoita on ainakin jyskissä. Mä ostin ennen kuin tiesin peiton kokoa ja nyt mulla ei sit ole siihen peittoa. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Meillä on vauvapeitto kokoa 80x120cm. Finlaysonin HipHop -merkkinen.

Suunnilleen tämä on se vauvapeiton koko. Kelan sivuilta pääsee äitiyspakkaus-linkkiin, äitiyspakkauksen vauvapeitto on MINUN MIELESTÄ ns. standardikokoinen.
En ymmärrä minkä kokoinen vauvapeitto on tuo ap:n peitto? tyynyn kokoinen? Minkä kokoinen vauva siihen sopii alle?
Mutta pussilakanan voi laittaa niin että taittaa sinne sisään ylimääräisen tai ompelee itse, tai ostaa stokkalta tai palauttaa peiton takaisin...

juniori-peitto on sitten kokoa 120 tai 110 x 150 cm, ja normimittainen aikuisten peitto noin 150 x 210 cm. Näin saa pussilakanoitakin.

Alkuperäinen kirjoittaja joooo:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Meillä on vauvapeitto kokoa 80x120cm. Finlaysonin HipHop -merkkinen.

Suunnilleen tämä on se vauvapeiton koko. Kelan sivuilta pääsee äitiyspakkaus-linkkiin, äitiyspakkauksen vauvapeitto on MINUN MIELESTÄ ns. standardikokoinen.
En ymmärrä minkä kokoinen vauvapeitto on tuo ap:n peitto? tyynyn kokoinen? Minkä kokoinen vauva siihen sopii alle?
Mutta pussilakanan voi laittaa niin että taittaa sinne sisään ylimääräisen tai ompelee itse, tai ostaa stokkalta tai palauttaa peiton takaisin...

juniori-peitto on sitten kokoa 120 tai 110 x 150 cm, ja normimittainen aikuisten peitto noin 150 x 210 cm. Näin saa pussilakanoitakin.

Meillä oli kyllä muksulla kaks pientä peittoa. Tyyliin tyynyliinan kokonen. Ja ihan untuvapeitto oli ja kalliskin vielä! Meillä muksu oli siinä johonki 4-5kk asti. Sitten siirryttii ikean peittoon. Mutta joo, kaikkipa nuo tuntuu olevan erikokosia. Vihtumaista.

Yhteistyössä