Kiva kangaskauppa lahdessa #linkki#. Vinkkejä miten tehdä vauvan peitto helposti???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vilttitossu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vilttitossu"

Vieras
Etusivu -Alestalon Mattokutomo Oy
Toivottavasti linkki toimii. Mä kävin kyseisessä kangaskaupassa ja tuli ostettua vähän lasten kankaita(oli mun mielestä iso valikoima lapsille ja ihania eläinkankaita) ja haluaisin tehdä kesäpeittoa tulevalle vauvalle. Toi linkissä mahdollisesti näkyvä peitto on kiva mut olisko jollain antaa lisää vinkkiä vauvan peiton tekoon? En oo ommellu paljoakaan mut nyt ku vauvaloma alko niin olis ihana tehdä jotain tulevaa ajatellen, myös lasten vaatteisiin otetaan helpot ideat vastaan!

Alkuperäinen kirjoittaja itse kävin ennen;23816837:
mut nyt siel on niitä samarin virolaisia vai onko lie venäläisiä myyjiä niin en enään käy.

Ootko jotenki rasistinen? Mä juttelin tuolla kaupassa kahden suomalaisen myyjän kanssa ja nettisivullakin on kolme suomalaist myyjää esittelyssä. Hiukan ihmetyttää sun asenne. Itse opiskelin kauppakorkeassa ja oon kirjottanu pitkän venäjän ja mulle on auennu pari hyvää työpaikkaa just siks että venäjän kielen taito on nykyään niin kuumaa kamaa kun venäjän markkinat käy kuumana. Jos itse perustaisin liikkeen niin venäläinen/venäjänkielen taitava myyjä olis ehdottomasti tervetullut. Vaatimuksena tietysti että pitää olla luotettava ja asiakaspalvelutaitoinen, mutta huonoa asiakaspalvelua saa suomalaisiltakin myyjiltä. No kyseisessä kangaskaupassa jokatapauksessa mua palvellut suomalainen myyjä oli ainakin mukava.

oon myös asioinut tuolla liikkeessä talvella ja myyjät on ollu aina mukavia, ehdottomasti sellanen mielikuva on jäänyt. Löysin laatikosta halvalla pari kivaa pöytäliinakangasta. Kirjastosta löytyy ompelulehtiä paljon, suosittelen lainaamaan!

Kävin eilen ostamassa lasten peiton Alestalolta. Siellä on henkilökunta osittain vaihtunut ja kaikki tuntuivat olevan Suomalaisia. Kylläpä oli laaja valikoima lastenkankaita ja peittoja...

Yhteistyössä