Minkä kokoinen asunto?2 lasta

Me asutaan rivitalokolmiossa, joka ostettiin ennen ensimmäisen lapsen syntymää. Nyt toinen lapsi tuloillaan ja ärsyttää ku ihmiset jatkuvasti kyselee, että ootteko aatellu myydä asunnon pois ja alkaa rakentaa. Pojalla on oma huone, jonne toinen lapsiki saa muuttaa sitte ku kasvaa. Onko se nykypäivänä tosiaan niin harvinaista, että lapset asuu samassa huoneessa. Ite oon asunu koko lapsuuteni siskon kans samassa huoneessa enkä koe saaneeni minkäänlaisia traumoja :D Päinvastoin..onpa ainaki oppinu jakamaan tavaroita. Just ollaan remppa saatu valmiiks niin ei hennois myydä, asunnolla kokoo 85m2. Tiiän ettei toisten puheista tarvis välittää, mutta raskaus jo niin lopuillaan, että kaikki ärsyttää :D
 
Meillä asuttu nyt 5v kahden lapsen kanssa neliössä. Lapset kuitenkin olleet koko ajan samassa huoneessa, kolmas makkari ollut työhuoneena. pian on kolmas tulsosa ja hän sitten menee tuohon kolmanteen makkariin. Isommat ovat miltein 7v kouluun menijä ja 5v, vauva ei siis oikein toimi kummankaan kanssa samassa huoneessa ;)

Tähän muutettiin alunperin juuri sen takia, että saatiin tietokone pois olohuoneesta. No nyt se on taas olkkarissa kun vauvalle laitettiin huone :D Tosin tässä asunnossa olkkari on huomattavasti isompi kuin edellsiessä kolmiossa, joten ei niin haittaa elämää.
 
Sanot vaan että on se nyt saatana kun pitäis jokaisella olla kolmensadan neliön omakotitalo kun vähemmässäkin tullaan toimeen. :D Tai no :rolleyes: Jos jotenkin hiukan kohteliaammin kuitenkin.. :rolleyes: Sanot vaan, että te ette halua enempää tilaa, ja että ennen on puolet pienemmässä asunnossa asunut puolet suurempia perheitä, joten etteköhän tekin pärjää. Mullekin on joskus intetty, että koska mä oikein hommaan lapsille omat huoneet. No, en koskaan. :whistle:
 
Meillä on tällä hetkellä 2 makkaria ja tupakeittiö 90 neliössä. Lapsia on 2 ja kun tuo vauva tuosta kasvaa saa muuttaa veikan kanssa samaan huoneeseen. Meillä on tosin yläkerta varaus tässä ja tarkoitus olisi laajentaa, kun lapset vähän kasvavat. Ja lisääkin on varmaan mukusja tulossa.

Toistaiseksi kuitenkin meille riittää hyvin tämä 90 neliötä. Tosin mitä olen ymmärtänyt täältä palstalta, jopa sitten yläkerran kanssa tämä 130 neliön omakotitalo on kurja koppi ja kellään ei ole kivaa :D
 

Yhteistyössä