Ei jaksa montaa mukia juoda niinkään. :x Ei se taida tosiaan sopia minkään kanssa... :|Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Sopisko kaakaon sekaan
No ei tartte montaa mukillista juoda kun pistää tarpeeks yhteen mukilliseenAlkuperäinen kirjoittaja Karussa:Ei jaksa montaa mukia juoda niinkään. :x Ei se taida tosiaan sopia minkään kanssa... :|Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Sopisko kaakaon sekaan
Joskus niin mutta kun aloin haaveilla että sen tänään ainakin melkein tyhjentäisin. Ei varmaan tulee onnistumaan...Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Ei sitten minkään! :x
kaakaon sekaan kun ihan vähän lirauttaa, saattaa sen pullon joskus saada tyhjäksi.
:x Mistä moinen idea edes?Alkuperäinen kirjoittaja Seltsu:Mä annan vaan vinkin, että ÄLÄ blissaa sitä lonkeroon. Nimimerkillä "Hammastahnan makuista oksennusta"
Tervetuloa vaan! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Nappi82:Mun kanssa, voisin tulla kumoon sitä pullon loppua
Emmä tiedä... 17 vee keksii ties mitä idioottimaisuuksia...Alkuperäinen kirjoittaja Karussa::x Mistä moinen idea edes?Alkuperäinen kirjoittaja Seltsu:Mä annan vaan vinkin, että ÄLÄ blissaa sitä lonkeroon. Nimimerkillä "Hammastahnan makuista oksennusta"