Minkä ikäisille ostitte vappupallot?

  • Viestiketjun aloittaja jaana
  • Ensimmäinen viesti
11kk-11 vuotiaille, eli kaikki viisi lasta saivat pallot ja tulevat saamaan jatkossakin niin kauan kuin itse haluavat. Vaikka raha tiukassa onkin niin kyllä sen vitosen per pallo raaskin lasten iloon sijoittaa.
 
nn
2vuotias sai pienen tikku-pallon, vaikken niistä itse edes niin pidä, ja olis varmasti tavalliset ilmikset riittäneet juhlintaan. Itse varmaan jo 10-12 vuotiaana sain vappumarkkina-rahan, jolla saattoi sitten ostaa sen pallon (olivat muuten paljon halvempia silloin) tai jotain muuta. Silloin jäivät usein pallot ostamatta.
 
4vee sai ekan kerran. Aikaisempina vuosina ilmaispallot olivat pettymys, kun ne lensivät kattoon, kun päästi irti. Nytkin tykkäsi kyllä enemmän tavallisista palloista. Onneksi tässä foliopallossa oli se paino, se varmasti auttoi tilannetta. Tosin lapsi kyllä pyysi palloa kaupassa, joten kai se jotenkin kiinnosti.

 
jaana
Meilläkin kaikki 4 lasta sai. 2v ja 4v ehkä vähän niitä kuljettelikin. Mutta isompienkin, 8v ja 9v oli muka pakko saada. No, ovatkohan niitä liikauttanetkaan eikä ole edes omissa huoneissa vaan tuossahan nuo eteisessä tököttää tiellä! argh, tais kyllä olla isompien viimeiset pallot :D
 

Yhteistyössä