minkä ikäisiä äippiä?

  • Viestiketjun aloittaja Ronja-86
  • Ensimmäinen viesti
Ronja-86
terve.. itse oon ilmeisesti raskaana ja kiinnostais minkä ikäisiä äitejä täällä on ja olis kiva tietää millaista on olla nuori äiti, erityisiä ongelmia tai muuta? jakakaa... :) :hug:
 
alicia87
mä oon syntyny vuonna 87 ja oon rv 23+3... kaikki on ainaki meihi suhtautunu ihan hyvin... tosin mies on o 23v... ei oo ollu mitään ongelmia ainakaa tähä asti.. kaikki innoissaan ja tänää saatiin eka potkupuku lahjaks =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2005 klo 07:55 ötökkä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2005 klo 23:49 minä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2005 klo 21:11 -nanne- kirjoitti:
vuosimallia 87 tytsy 11kk :heart: :heart:
minkä ikäisenä olet oikein tullut raskaaksi??!! :eek:
mikäs ihme kysymys tää on?? varmaa on nanne tullu 16 vuotiaana raskaaks.... =)
olet aivan oikeassa =)
 
Mira86
18-vuotta ja poika on 5kk. Meihin on suhtauduttu neuvolassa ihan hyvin, varsinkin nyt kun neuvolatäti vaihtui. Poikamme tosin syntyi 2kk etuajassa ja sen vuoksi oli ensimmäisen kuukautensa sairaalassa, ensin viikon lastenklinikalla Helsingissä ja seuraavat kolme viikkoa Jorvin lastenosastolla Espoossa. Siellä Jorvissa meidän kohtelu oli usein pöyristyttävää, eivät luottaneet yhtään taitoihimme ja lapsen saaminen kotiin tuntui joskus olevan uhattunakin, vaikka myönsivätkin siellä, että hoidan paremmin kuin moni vanhempi äiti. Tosi ristiriitaista! Pakottivat meidät ottamaan perhetyöntekijöitä kotiin, vaikka kieltäydyimme. Onneksi työntekijät ovat olleet mukavia ja olen saanut hyvää palautetta äitinä olemisesta. Harva kuulemma on näin luonteva esikoisensa kanssa. Pöh. Olen aina vaan vastannut, että eikös tämä äitiys ole ihan luonnollinen juttu, jokaisen naisen geeneissä ja veressä. Mitäs siitä nyt tulis, jos ei nainen osaisi olla äiti lapselleen! ;)
 
äippäjapojat
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.02.2005 klo 10:40 -nanne- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2005 klo 23:49 minä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.02.2005 klo 21:11 -nanne- kirjoitti:
vuosimallia 87 tytsy 11kk :heart: :heart:
minkä ikäisenä olet oikein tullut raskaaksi??!! :eek:
olin juuri täyttänyt 16 =)
edn kyl ENÄÄN tälle puolelle kuulu, mut olin 17vee kun esikoinen oli mahassa, tosin täytin pian 18. nyt21 ja kaksi lasta=)
 

Yhteistyössä