Kas, minä olen 27v, äiti 50v ja isä täyttää ensiviikolla 50v :wave:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:minä 22, äiti 50 ja isä 50 ensi viikolla
katos katos, munkin äiti 50 ja isällä ens viikolla 50 täynnä... mie itte 29Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Kas, minä olen 27v, äiti 50v ja isä täyttää ensiviikolla 50v :wave:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:minä 22, äiti 50 ja isä 50 ensi viikolla
Mä odotinkin et sie tuut vielä messiinAlkuperäinen kirjoittaja ticotico:katos katos, munkin äiti 50 ja isällä ens viikolla 50 täynnä... mie itte 29Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Kas, minä olen 27v, äiti 50v ja isä täyttää ensiviikolla 50v :wave:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:minä 22, äiti 50 ja isä 50 ensi viikolla
Ooyyeks te kaikki sisaruksia?Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mä odotinkin et sie tuut vielä messiinAlkuperäinen kirjoittaja ticotico:katos katos, munkin äiti 50 ja isällä ens viikolla 50 täynnä... mie itte 29Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Kas, minä olen 27v, äiti 50v ja isä täyttää ensiviikolla 50v :wave:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:minä 22, äiti 50 ja isä 50 ensi viikolla
Kyl vainAlkuperäinen kirjoittaja utelias vaan:Ooyyeks te kaikki sisaruksia?Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Mä odotinkin et sie tuut vielä messiinAlkuperäinen kirjoittaja ticotico:katos katos, munkin äiti 50 ja isällä ens viikolla 50 täynnä... mie itte 29Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Kas, minä olen 27v, äiti 50v ja isä täyttää ensiviikolla 50v :wave:Alkuperäinen kirjoittaja JanuLiitus:minä 22, äiti 50 ja isä 50 ensi viikolla