Minkä ikäiset alkaa käyttää deodoranttia?

Ei kai tähän mitään tarkkaa ikää voi sanoa, mutta mietin vain kun ostin 13v. kummipojalle joululahjaksi dödö- ja suihkusaippualahjapakkauksen (muunmuassa), niin aloin vaan miettiä että olikohan kuitenkaan vielä ajankohtaista...?
 
vieras
Mun 11-v. tyttö alkoi nyt juuri käyttämään. Halusi itsekin ja huomasin, että hieman jo hiki haiskahtaa.

8-vuotiaiden dödön (oli se millasta vaan ) käyttöä en kyllä ymmärrä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun 11-v. tyttö alkoi nyt juuri käyttämään. Halusi itsekin ja huomasin, että hieman jo hiki haiskahtaa.

8-vuotiaiden dödön (oli se millasta vaan ) käyttöä en kyllä ymmärrä.
Muoks: 8 -vuotiaiden dödön käyttöä en ymmärrä, ellei sitten murrosikä ole alkanut niin aikaisin. Tosin aika harvalla on.
 
Mä oon ostanut meidän 13 vuotiaalle dödön, kun hän itse alkoi kiinnostumaan omasta puhtaanapidostaan. 12v pikkiveljeä saa vieläkin patistaa suihkuun ja hän vielä vähät välittää omista aromeistaan, joten en ole hänelle vielä dödöä ostanut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sisi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hs:
mä ostin jo 7veelle kun se ite hakus. :saint:
kyllä ton ikäset (13v) jo tarvii.
Niin, meijän 7-vuotias käyttää jo ripsaria ja huulipunaa koulussa kun se ite niin halus!
No huh! Mä en antais käyttää vielä tossa iässä... Siis meikkejä.
Mutt entäs jos haluu??? Eihän saa eikä voi sanoa ei? (Tää on siis sarkasmia eikä totta!)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hs:
mä ostin jo 7veelle kun se ite hakus. :saint:
kyllä ton ikäset (13v) jo tarvii.
Niin, meijän 7-vuotias käyttää jo ripsaria ja huulipunaa koulussa kun se ite niin halus!
No huh! Mä en antais käyttää vielä tossa iässä... Siis meikkejä.
Mutt entäs jos haluu??? Eihän saa eikä voi sanoa ei? (Tää on siis sarkasmia eikä totta!)
joo no joillekin se näemmä tuntuu olevan totta!

 
urheilijan äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Ei kai tähän mitään tarkkaa ikää voi sanoa, mutta mietin vain kun ostin 13v. kummipojalle joululahjaksi dödö- ja suihkusaippualahjapakkauksen (muunmuassa), niin aloin vaan miettiä että olikohan kuitenkaan vielä ajankohtaista...?
Oiken hyvä lahja :)
 
meillä on alkaneet käyttää siinä vaiheessa kun on hiki alkanut haista, iästä se ei ole ollut kiinni.

olisko noi olleet sen 10v molemmat siinä vaiheessa.

jos jo 8v hiki haisis, niin kyllä sille dödö kannattaa hommata, ei ole kiva sitten hikoilla vaikka iän puolesta vielä aika nuori olisikin.
 
johanna
Mä ostin 9-vuotiaalle pojalleni dödön, koska kainalot haisevat tosi pahalle. Hän huomaa sen itsekin ja laittaa dödöä ihan mielellään suihkun jälkeen. Toisilla vaan alkaa murrosikä aiemmin kuin toisilla, ei voi mitään.
 

Yhteistyössä