Minkä ikäisenä vauvaa saa nukuttaa selällään?

• Viestiketjun aloittaja esikoinen
  • Ensimmäinen viesti
vieras
kyl sekä 5 että 3 vuotta sitten neuvottiin tukemaan vauva kyljelleen ja varsin loogista se minusta on, kun kumminkin lapsi puklaa unissaankin, niin se valuu ulos, eikä ole mtn tukehtumisvaaraa

m
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyl sekä 5 että 3 vuotta sitten neuvottiin tukemaan vauva kyljelleen ja varsin loogista se minusta on, kun kumminkin lapsi puklaa unissaankin, niin se valuu ulos, eikä ole mtn tukehtumisvaaraa
mulle taas 8,5 kk sitten opetettiin että selällään..

esikoinen
Kyseessä on siis neljän viikon ikäinen vauva. Sairaalassa sanottiin et aina kyljellään nukutetaan. Oon sit tukenut toiselta puolen ettei pääse kääntymään selälleen.
Viihtyy vaan peremmin selällään ja oon antanu päikkäreitten aikaan nukkua selällään kun oon ite ollu hereillä.

19vuotta sitten esikoiseni kohdalla suositeltiin mahalla nukuttamista,14vuotta sitten suositeltiin selälteen nukuttamista,7vuotta sitten kyljellään nukuttamista,4vuotta sitten kyljelteen ja 10 kk sitten joko kyljelteen tai selälteen..............ota näistä sitten selkoa! =)

maalaisjärkeä peliin
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
19vuotta sitten esikoiseni kohdalla suositeltiin mahalla nukuttamista,14vuotta sitten suositeltiin selälteen nukuttamista,7vuotta sitten kyljellään nukuttamista,4vuotta sitten kyljelteen ja 10 kk sitten joko kyljelteen tai selälteen..............ota näistä sitten selkoa! =)
ja niin on kaikkien asioiden kanssa säännöt vaihtuu lapsi lapselta,
joten enää noita ohjeita en edes kuuntele saati, että noudattaisin.

Yhteistyössä