Minkä ikäisenä vauva omaan huoneeseen?

:heart:

Tässä mietiskelen, että minkä ikäisenä ihmeiset ovat laittaneet vauvan omaan huoneeseen nukkumaan? Ja miten ovat yöt sujuneet? =)

Mä tein juuri meidän 5kk neidille oman huoneen, jossa hän on punkannut nyt noin 1vkon verran yssisseen, ja hyvin on mennyt vaikka pelkäsinkin kaikkea... :D

Onko ketään muuta jolla kokemusta vauvan nukkumisesta muualla kuin omassa makuhuoneessa? Kiinnostaa miten on sujunut, ja ennen kaikkea millaiset on fiilikset itse äipällä tästä? Itsellä haikea olo kun vauva ei enää siinä vieressä, mutta totuin nopeasti. Ja näin oli tehtävä kun mieheni on todella herkkäuninen... :(
 
Esikoinen siirrettiin omaan huoneeseen jo puolentoista kuukauden ikäisenä. Kaikki sujui hyvin ja samaten kaikki alkoivat nukkua paremmin. Minä itse kun olen todella herkkäuninen!!
Nyt pikkukakkonen kolmeviikkoinen ja hän nukkuu meidän kanssamme samassa huoneessa varmaan todella pitkään, koska ei ole omaa huonetta hänelle. Esikoinen jo yli 4 vuotias, joten katsotaan saadanko lapsoset joskus samaan huoneeseen vaiko pitääkö ostaa isompi huusolli sitten!!!
 
=) Kiva kuulla,,että yöt sujuneet hyvin. Itsestäkin tuntuu, että nukun paremmin kun tiedän, että mieheni nukkuu paremmin (Olo oli kuin kahden tulen välillä kun piti ajatella sekä vauvaa & miestäni aina yösyöttöjen yhteydessä...), ja tuntuu että vauvakin nukkuu paremmin kun mieheni ei enää herää töihin aamuyöstä samassa huoneessa hänen kanssaan. Eli meillä toimii tämä ratkaisu! =)
 
Hei,
Siirsin juuri viime viikolla tytön, kohta 9 kk, omaan huoneeseen nukkumaan. Olemme molemmat (tyttö ja minä) herkkäunisia, ja kummatkin heräsimme aina kun toinen käänsi kylkeä. Minä tosin en herätessäni alkanut kitisemään, mutta tyttö alkoi. Haikeana katselen, kun makkarissa on pinniksen tilalla tuoli, mutta nyt ei ole ainakaan turhia heräilyjä yöaikaan. Ja sitäpaitsi huone on ihan vieressä, joten kuulen kyllä heti, kun aamulla huhuilee sängystään.
 
Meidän piti siirtää poika omaan huoneeseen joskus 7kk kieppeillä (silloin alkoi nukkumaan yöt heräämättä), mut sit tuli flunssajakso ja yöheräilyjen vuoksi annettiin olla meidän kaa samassa huoneessa muistaakseni 9kk saakka. Yöunet parani, ainakin mulla.

Pikkuveli on nyt 7kk ja siirretään hetimiten isoveikan kanssa samaan huoneeseen, kunhan alkaa nukkumaan yöt läpeensä. Siihen menee vielä varmaan tovi... :whistle:
 

Yhteistyössä