Minkä ikäisenä vauva nukkunut koko yön putkeen?

• Viestiketjun aloittaja "Tuure"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Meillä 4 v herää edelleen kerran yössä, kun viekkuun kömpii. 2 v herää 1-2 kertaa. Vauva herää 3h välein, mutta ikääkin vasta 1kk:) . Nuo isommat lapset alkoivat siinä 1½- 2 vuotiaana nukkumaan siten ettei tarvinnut yöllä enää uudelleen nukuttaa vaan viekkuun päästyään nukahtivat heti.

"tupuna"
[QUOTE="zzz";22091342]Meidän vauva on vasta 6½viikkoinen ja herää parin tunnin välein, mikä kai on aika tavallista näin pienellä. Voi että mä odotan sitä, että nukkuis vaikka neljä tuntia putkeen! Tiedän, että vasta alkutaipaleella ollaan vauvan kanssa, eikä sais valittaa, mutta oon jo nyt ihan kamalan väsynyt. Tuntuu hurjalta ajatella, että on mahdollista että seuraavan kunnon yöunen saisin 1-3vuoden kuluttua... Tai siis vaikka vauva nukkuisikin, sehän ei takaa sitä, että myös äiti saisi kunnon unet. Uhhuh.[/QUOTE]

Sellaista se on alussa ja ihan normaalia. Kyllä se vauveli alkaa jossain vaiheessa nukkua pitempiäkin pätkiä.
Mulla kuopuksen kanssa alussa syötiin tunnin välein päivin ja öin, kasvoi niin kovaa vauhtia. Sitten väli piteni kahteen tuntiin, jota mentiin vuorokauden ympäri. Sitten heräsi enää kolmesti yössä syömään jne. Välillä olin tosi väsynyt, mutta ihmeesti sitä jaksaa. Tsemppiä!

Yhteistyössä