Minkä ikäisenä teillä alettiin piirtämään pääjalkaisia?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Onpa teillä opittu aikaiseen! Meillä nyt 3,5 vee yllätti piirtämällä ekan pääjalkaisen... Koskaan ei oo piirtäminen häntä kiinnostanut, värittelee kyl mielellään, mutta ei silleen oo piirtänyt. Ja nyt olin ihan et, 'VAU' , ku tyrkkäsi eteen oman kuvansa...
 
vieras
Tosi harvinaista, että 2v piirtää pääjalkaisia.

Meillä poika 3v piirsi ihan vähän aikaa pääjalkaisia eli jalat lähtee päästä, mutta melko pian alkoi piirtämään myös vartalon.
 
MAMIMINÄKIN
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi harvinaista, että 2v piirtää pääjalkaisia.

Meillä poika 3v piirsi ihan vähän aikaa pääjalkaisia eli jalat lähtee päästä, mutta melko pian alkoi piirtämään myös vartalon.
Ei se minusta ole harvinaista, vai onko meidän suvussa sitten vain lahjakkaita lapsia?? esikoinen ,nyt 19 piirtää kyllä hienosti ja teki pääjalkasia jo alle kaksi vuotiaana. itse ole kyllä surkea piirtäjä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onpa teillä opittu aikaiseen! Meillä nyt 3,5 vee yllätti piirtämällä ekan pääjalkaisen... Koskaan ei oo piirtäminen häntä kiinnostanut, värittelee kyl mielellään, mutta ei silleen oo piirtänyt. Ja nyt olin ihan et, 'VAU' , ku tyrkkäsi eteen oman kuvansa...
Meillä kans 3,5 vuotias on nyt alkanut yhtäkkiä piirtelee näitä "pääjalkaisia" kynä ja paperi pitäis olla kokoajan edessä ja jos ei ole, sitä paperia, niin ne pääjalkaiset löytyy seiniltä... :whistle:
 
Meillä alkoi 2,5 v piirtämään pääjalkaisia. Kädetkin piirsi jo tuolloin samoin silmät, suun, nenän, hiuksia ja "otsakarvat" (=kulmakarvat). Hieman ennen kuin täytti kolme rupesi piirtämään sormia ja varpaita ja kolme täytettyään vartalon. Tyttö on pian 3,5 v ja toisinaan se vartalo jää vieläkin pois tai sitten voi piirtään kädet ja jalat lähtemään päästä ja vartalon erikseen jalkojen väliin. Pari kertaa on oikein pitänyt kysyä, että mikä tuo on :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja MAMIMINÄKIN:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tosi harvinaista, että 2v piirtää pääjalkaisia.

Meillä poika 3v piirsi ihan vähän aikaa pääjalkaisia eli jalat lähtee päästä, mutta melko pian alkoi piirtämään myös vartalon.
Ei se minusta ole harvinaista, vai onko meidän suvussa sitten vain lahjakkaita lapsia?? esikoinen ,nyt 19 piirtää kyllä hienosti ja teki pääjalkasia jo alle kaksi vuotiaana. itse ole kyllä surkea piirtäjä ;)
Sehän riippuu miten paljon kotona piirrellään. Kaverin 4v ei osaa piirtää ollenkaan, oli kerran meillä hoidossa ja laitoin lapset piirtämään, katto vaan vierestä mitä muut tekee. Kun mainitsin sen äidille siitä, ni se sano et ei se oo varmaan koskaan piirtänytkään..
 
vieras
Poika on nyt 3½ vuotias eikä piirrä kuin suttua. Ei kiinnosta nuo piirtämiset niin hirveesti. Ja poika on tarhassa, joten varmaan tuota piirtämistä harjoitellaan. Kotonakin on kaikki pelit ja vehkeet, mutta ei tuo vaan tykkää piirtää.

Nyt on innostunut laulamisesta kovasti ja vetelee komiasti nuotilleen useita lauluja. Tuo laulaminenkaan ei ole aikaisemmin kiinnostanut eli luotan, että se sieltä tulee se piirtäminenkin :)
 

Yhteistyössä