vieras
Tuli vaan mieleen, kun en saa tuota omaa kakaraa millään nykyään nukkumaan päiväunia ja on vasta vajaa 2v.
Ei kai väkisin voi. Mä meinasin saada hermoromahduksen kun kuopus ei yks päivä nukkunutkaan päikkäreitä ja kuvittelin sen loppuvan siihen. Onneksi on saanut unenlahjansa takaisin ja toivon hänen nukkuvan päikkärit myös ainakin kolme vuotiaaksi asti.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko mun siis mitään järkeä yrittää väkisin laittaa tuota nukkumaan? Pari tuntia saa aina tapella. Ois se kyllä kiva että nukkuis itsensä kannalta ja vähän munkin.. et saisin omaa aikaa
Ei mun mielestä kannata jos siihen noinkin kauan kerta menee. Ei se oo enää mukavaa lapsellekkaan kun koitetaan väen vängällä pakottaa. Jos kerta jaksaa sitten illan kumminkin..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko mun siis mitään järkeä yrittää väkisin laittaa tuota nukkumaan? Pari tuntia saa aina tapella. Ois se kyllä kiva että nukkuis itsensä kannalta ja vähän munkin.. et saisin omaa aikaa
Just tänään siirsin päiväuniaikaa 1,5 tunnilla eli laittoin sen tuossa puoli kahden jälkeen nukkumaan ja äsken vasta nukahti. Hirveen myöhään en viitsi siirtää, kun se on sitten yöunista pois.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Entä jos laittasit hieman myöhemmin unille, auttasko se. Ja tietty se miten aikasin herätään vaikuttaa siihen mihin aikaan alkaa taas unettamaan.. Meillä en ite jaksais,jos tuo parivuotias ei pitäs hetken lepoa päivällä, tietty kävis varmaan sitten aiemmin illasta unille..
Tuokin on hyvä idea, jos laittaisin sen sänkyyn lepäämään ja luen vaikka sadun ja kuunnellaan pari unilaulua, ja jos uni ei tuu niin vois tulla pois.Alkuperäinen kirjoittaja ail:Vähän alle 3v alettiin vaan lepäilemään päivisin kun uni ei enää maittanut