Minkä ikäisenä SINÄ sait ensimmäisen kännykkäsi?

• Viestiketjun aloittaja "noksu"
  • Ensimmäinen viesti
"noksu"
Kännykkäkeskustelujen innoittamana :)

Itse olin 19-vuotias ja muutin toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Vanhempieni kanssa mietittiin, otetaanko mulle lankaliittymä vai se outo, uusi juttu eli kännykkä :D Päädyttiin kännykkään, hitsi kun en muista enää mallia. Joku Nokian halpismalli se oli. Mulla meni varmaan puoli vuotta, ennen kuin mä tajusin että sillä voi lähettää jotain tekstiviestejäkin. Öisin mä pidin siitä suljettuna.

Olin 20v ja puhelin maksoi euroiksi muutettuna melkein 500e. Mun pikkusisko sai pian mun jälkeen kännykän 14 v iässäja siihen aikaan sitä pidettiin ihan käsittämättömän nuorena.päivuteltiin miten niin nuorelle oma känny hankittiin. :D mun siskon luokalla oli vain 2 kellä oli kännykkä. Niin ne ajat muuttuu =D

Viimeksi muokattu:
Taisi olla joskus 16-vuotiaana vai olisikohan kuitenkin ollut 17-vuotiaana. Palkkarahoistani kävin ostamassa ja luuri päätyi silloisen poikaystävän taskuun. Omi sen, pentele. Ne Nokiat oli niin painavia, että huomasi kassatyössä aina kenellä on Nokia taskussa, kun puolet takista roikkui :D

Niin ja rajallisten soittoäänien vuoksi kaikki kaivoivat puhelimen taskusta yhden soidessa :D

Viimeksi muokattu:
Professional Griefer
Olin ala-asteella, muistaakseni 9-vuotias. Sain sellaisen Nokian banaanikännykkämallin ja moooonta erilaista kuorta siihen :D Se oli niin cool. Siinä oli matopeli ja muistipeli :D

Olen syntynyt 91.

.....
Yläasteella olin, muistakseni 8-luokalla vuonna 1998. Olen syntynyt -83 :) mä en tosin oikeestaan saanut sitä kännykkää, vaan äiti osti ekansa tuolloin ja pikkuhiljaa mä sitten omin sen itselleni :D

njp
Sain myös 19-vuotiaana, yo-lahjaksi vanhemmilta jo vähän etukäteen. En muista mallia, mutta siinä ei pystynyt enää tekstarin kirjoittamisen jälkeen hakemaan vastaanottajan numeroa puhelimen muistista, vaan ne piti itse muistaa ulkoa.

Muistan sen kauhistelun, kun kännyköitä alkoi tulla ja puhuttiin, kuinka ihmisillä varmaan soi kirkossakin Säkkijärven polkka. Lukioaikana katsottiin joskus ensiapufilmi, jossa onnettomuuspaikalle sattuneet soitti kännykällä apua. Silloin naureskeltiin, miten epätodellinen video oli, miten muka kaikilla ohikulkijoilla vois olla joku kännykkä?

"miemie"
Ostin ekan kännykän kesätyörahoista, olin nipin napin alle 17v. Siskoni osti oman ekan kännynsä pari kuukautta ennen mua ja mä aina sitä ihailin ja pidin kuin kukkaa kämmenellä :D Pakko oli mennä kesätöihin, jotta sain oman puhelimen. Liittymä oli äitin nimissä sit tietty kunnes täytin 18v :)

Ericsson siis ja siihen kiva liila etupaneeli tai mikä lie :)

Olen nyt 2 viikoa vaille 32v.

Yhteistyössä