Minkä ikäisenä sait esikoisesi ja montako lasta yhteensä haluat?

  • Viestiketjun aloittaja kallubbi
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Esikoisen sain 32 vuotiaana ja kuopuksen 33 vuotiaana. Joskus haaveilin että olisi kiva jos olisi tullut em lasten lisäksi vielä kaksoset mutta se oli vain haavetta. Enempää lapsia ei siis enää tule. Jos olisin aloittanut lasten teon nuorempana ja kumppani olisi ollut halukas useampaan lapseen niin ehkä sitten mutta nyt olen tyytyväinen noihin kahteen.
 
"Viola"
Esikoisen sain pari kk sitten ja olen nyt 29 (tosin parin viikon päästä jo 30). Yhteensä haluaisin 2-3 lasta, eli yhden vielä ihan varmasti ja ehkä kolmannenkin, jos elämäntilanne silloin on sellainen että se tuntuu hyvältä :) Raskausaikana olin sitä mieltä että tää yksi riittää, mutta vauva on ollut niin ihana että ehdottomasti haluan lisää jos niitä vaan meille suodaan!
 
"mee"
Olin 16v saadessani esikoisen. Taisin silloin nuorempana toivoa kahta lasta, mutta neljä olen saanut. Nyt tuntuu siltä, että tämä oli tässä, mutta voihan se mieli vielä muuttua. Ikää nyt 32v, joten on vielä useampi vuosi aikaa miettiä lopullista lapsilukua.
 
Minulla ei ole lapsia, mutta haluaisin neljä lasta; ensin kaksospojat ja sitten kaksostytöt. Tosin tyttö-poika -kaksosetkin kävisivät, mutta haluaisin lapset mieluummin kaksi kerralla kuin yhden kerralla.
 

Yhteistyössä