Minkä ikäisenä olette siirtäneet omaan huoneeseen?

Meillä neiti siirtyi omaan huoneeseen n. 7kk iässä kun muutettiin suurempaan. Ja meillä yöt muuttui paremmiksi, mitä nyt hampaita tehdessä heräili öisin. Muuten alkoi nukkua peremmin ja heräili vähemmän. =)

Jospa se johtuu hampaista se heräily... :/ :hug:
 
muuton yhteydessä pojan ollessa 9kk siirrettiin sänky omaan huoneeseen.itse kun niin herkkä uninen että joka inahdukseen heräsin useita kertoja yössä,ja poika myös herkkä uninen, heräsi aina kun itse meni nukkumaan tai jos yöllä vessaan menin ja myös isompiin kääntymisiin heräsi. nyt nukkuu omassa huoneessa paremmin,muutaman kerran yössä käyn tutin antamassa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2006 klo 07:25 vieras kirjoitti:
N. 9 kk iässä ja sen jälkeen yöt rauhoittui. Tutti saattaa olla välillä hukassa, mut laitoin aluksi niin monta tuttia sänkyyn, et varmaan itse löysi, jos heräsi. Tämä toimi hyvin. Nyt tutti käytössä enää nukkuessa ja yksikin tutti sängyssä riittää. Etsii sen itse jos yöllä tarvitsee.
Meillä auttoi, kun kiinnitti tutin nauhalla yöpukuun. Tyttö oppi parissa yössä sen itse siitä ohjaamaan suuhunsa.
 
heti
Omaan sänkyyn ja huoneeseen suoraan sairaalasta.

Lopetti itse yösyömiset eli alkoi nukkua täydet yöt 1,5-kuisena.
Syönyt aina päivisin hyvin ja suht paljon.

Sama tahti jatkuu syönnin ja nukkumisen osalta edelleen,
nyt ikää 1v8kk. :)
 
mami30
Meillä ollaan vissiin aika erikoisia kun meillä sekä poika 3 v 3 kk ja tyttö 1 v 7 kk nukkuvat molemmat meidän vanhempien huoneessa vanhempien toivomuksesta!! Meillä ei oo mitään kiirettä siirtää niitä nukkumaan viereiseen huoneeseen niin kauan kun päikkäreille nukuttamiset onnistuvat ( välillä villitsevät toisiaan..) On ihana kuunnellla kun lapset tuhisvat samassa huoneessa. Ovat niin hetken aikaa pieniä!! Tyttö nukkuu yöt läpeensä, poika joskus herää huutamaan (Kauhukohtauksia) tai täytyy viedä potalle..

Onneksi on iso talo ettei samassa huoneessa nukkuminen häiritse naim....is touhuja vaan saa mennä esim. vintille kutukämppään...
 
vieras mamma
Siirsimme tytön omaan huoneeseen, kun ikää oli 6kk. Paremmin nukuttiin tämän toimenpiteen jälkeen koko perhe, vaikka neiti jatkoikin yösyömisiään 10kk ikään asti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.10.2006 klo 18:16 äiti kirjoitti:
6kk ikäisenä. Yöt oli huonoja, poika heräili paljon. Oma huone rauhoitti yöt, kaipa poikakin tarvitsi rauhallisen ympäristön nukkua (ei häiritse iskän kuorsaus :D ). Tuttia ei ole koskaan ollut käytössä joten siitä ei ongelmaa tullut.
Meillä ihan sama homma! =)
 
Ensinnäkin kiitos kaikille vastauksistanne!
Nyt meidän neiti (kohta 11 kk) on nukkunut 2 yötä omassa huoneessa ja hyvin on mennyt! Kerran yössä olen käynyt tuttia laittamassa ja sen jälkeen tosin itsellä on mennyt vähän aikaa, ennen kuin olen saanut unen päästä kiinni...jään kuuntelemaan neitiä! Ja oli niin outo ja syyllinen olo, kun neiti oli omassa huoneessa " nyt se on omassa huoneessa, äiti on hylännyt sen.." :'( ajattelin....No, kohta tämä syyllisyys varmaan häviää B)

Ei vaan, tosi hyvä näin. En herää joka käännähtelyyn ja ääntelyyn. Toivottavasti jatkossakin menisi hyvin!<br><br>
 

Yhteistyössä