Minkä ikäisenä olette hankkineet ensiluistimet lapsillenne?

• Viestiketjun aloittaja Mira
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ostin kirpputorilta semmoiset kovat ensiluistimet. Kävimme niitä kokeilemassa 4-vuotiaan tytön kanssa. Mun mielestä nuo ensiluistimet eivät olleet yhteä tukevat kuin oikeat luistimet, joten ostan vielä tänä vuonna hänelle semmoiset.

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Tyttö täyttää ens kuussa 3v ja luistimet hakusessa.

Kummat mielestänne kannattaa hommata. Harjoitusluistimet vai suoraan tavalliset? Itse olen miettinyt noita harjoitusluistimia....

Kannattaa hommata harkkarit, tavallisilla kun on aika tökkivää meno kun ne piikit ottaa kaiken aikaa jäähän.

Alkuperäinen kirjoittaja hellu 77:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Tyttö täyttää ens kuussa 3v ja luistimet hakusessa.

Kummat mielestänne kannattaa hommata. Harjoitusluistimet vai suoraan tavalliset? Itse olen miettinyt noita harjoitusluistimia....

Kannattaa hommata harkkarit, tavallisilla kun on aika tökkivää meno kun ne piikit ottaa kaiken aikaa jäähän.
Tätä just ajattelin.

annis
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=250425&shopId=10006&findPath=true&compartmentId=10052&categoryId=10465&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay
nää meillä

siis munhan täytyy alkaa tole 2,5vuotiaalle kaivaan ne luistimet tuolta jostain ja lähtä ettiin jääkenttää...
mä jotenkin aattelin ettei ton ikäsen kans viel voi ees yrittää,mut toisaalta mikspä ei.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AleXAN:
Onkohan tuo 5v jääny paljosta paitsi kun ei oo äiti ostanu ensimmäisiäkään luistimia :ashamed:
Ei varmaan.. Mutta luistelun opetteluun menee aikaa ja viimeistään koulussa olisi hyvä osata edes jotenkin luistella. Suosittelen siis kokeilemaan.
Me asumme etelässä ja täällä opettelu hankaloittaa huomattavasti säät. Ulkojäitä ei oikeastaan ole, joten on pakko lähteä jäähalliin, jos haluaa luistella.

tosi on
Alkuperäinen kirjoittaja AleXAN:
Onkohan tuo 5v jääny paljosta paitsi kun ei oo äiti ostanu ensimmäisiäkään luistimia :ashamed:
Ei kuule ole mikään kiire, kaikkea ehtii kyllä.... et ole sen huonompi kuin muutkaan.
Ainahan näitä löytyy, joilla on jo 1-vuotiaskin luistellut, mutta näihin kyselyihin yleensä vastaa just ne joiden lapset on mahdollisimman aikasin tehnyt kaikkea.

Meillä
tyttö nyt 4,5v. ja sai jo viime talvena luistimet, joilla luisteltiin ahkerasti. Onnistui luistelu jo viime vuonna tosi hyvin, tyttö on liikunnallinen ja ketterä. Nyt osaa mennä vielä paremmin eikä juurikaan kaatuile. Tekee "makkaroita" ja haluaa tehdä piruetteja ;-) Harjoitusluistimet vielä käytössä. Terälliset ajattelin ostaa vasta ens talvena. Kannattaa tosiaan opettaa luistelu jo pienestä pitäen. On todella hyvää liikuntaa ja kehittää motorisesti!

Yhteistyössä