Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Tyttö täyttää ens kuussa 3v ja luistimet hakusessa.
Kummat mielestänne kannattaa hommata. Harjoitusluistimet vai suoraan tavalliset? Itse olen miettinyt noita harjoitusluistimia....
Tätä just ajattelin.Alkuperäinen kirjoittaja hellu 77:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Tyttö täyttää ens kuussa 3v ja luistimet hakusessa.
Kummat mielestänne kannattaa hommata. Harjoitusluistimet vai suoraan tavalliset? Itse olen miettinyt noita harjoitusluistimia....
Kannattaa hommata harkkarit, tavallisilla kun on aika tökkivää meno kun ne piikit ottaa kaiken aikaa jäähän.
Ei varmaan.. Mutta luistelun opetteluun menee aikaa ja viimeistään koulussa olisi hyvä osata edes jotenkin luistella. Suosittelen siis kokeilemaan.Alkuperäinen kirjoittaja AleXAN:Onkohan tuo 5v jääny paljosta paitsi kun ei oo äiti ostanu ensimmäisiäkään luistimia :ashamed:
Ei kuule ole mikään kiire, kaikkea ehtii kyllä.... et ole sen huonompi kuin muutkaan.Alkuperäinen kirjoittaja AleXAN:Onkohan tuo 5v jääny paljosta paitsi kun ei oo äiti ostanu ensimmäisiäkään luistimia :ashamed: