Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:17V menin naimisiin ja 10V takana avioliittoa ja 6kk seurustelun jälkeen mentiin naimisiin.
Miksi te alaikäisinä naimisiin menitte?? Ette yhtä vuotta (!) voinu odottaa? Miksi ihmeessä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:menimme naimisiin minun olessa 18v ja mieheni olessa 17v sopiva ikä meille on ollt.
Täälä myös 18Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Samoin minä,ikä oli sama ja ajatus samaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:18 vuotiaana. se oli hyvä ikä, ajattelen.
10 vuotta oltu naimisissa joulukuussa 10v hääpäivä.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:17V menin naimisiin ja 10V takana avioliittoa ja 6kk seurustelun jälkeen mentiin naimisiin.Miksi te alaikäisinä naimisiin menitte?? Ette yhtä vuotta (!) voinu odottaa? Miksi ihmeessä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:menimme naimisiin minun olessa 18v ja mieheni olessa 17v sopiva ikä meille on ollt.
voi mun tietääkseni.Alkuperäinen kirjoittaja teen:voiko 17 v mennä jo naimisiin?
voi..vanhempien luvalla muistaakseni. ennen tarvittiin presidentin lupaa jos muistin oikein.Alkuperäinen kirjoittaja teen:voiko 17 v mennä jo naimisiin?
Me mentiin pressan luvalla ja miehellä on synttärit hääpäivänä eli täytti sillon 18V mutta tarvi silti luvan.Alkuperäinen kirjoittaja teen:voiko 17 v mennä jo naimisiin?