Minkä ikäisenä menit naimisiin?

• Viestiketjun aloittaja Tanja
  • Ensimmäinen viesti
...
Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:
17V menin naimisiin ja 10V takana avioliittoa ja 6kk seurustelun jälkeen mentiin naimisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
menimme naimisiin minun olessa 18v ja mieheni olessa 17v sopiva ikä meille on ollt.
Miksi te alaikäisinä naimisiin menitte?? Ette yhtä vuotta (!) voinu odottaa? Miksi ihmeessä?

25v olin kun menin naimisiin ja heinäkuussa -08 juhlimme 8v hääpäivää. Ihan hyvä ikä, oltiin seurusteltu miehen kanssa 2v, ennen naimisiin menoa, ja kihloihin menimme kun olimme tunteneet 4kk.
Mieheni oli 23v kun menimme naimisiin, ei ihan kerinnyt täyttää 24v.
Ekan ja tokan lapseni sain 25v, kk ennen 26v synttäreitäni

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:
17V menin naimisiin ja 10V takana avioliittoa ja 6kk seurustelun jälkeen mentiin naimisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
menimme naimisiin minun olessa 18v ja mieheni olessa 17v sopiva ikä meille on ollt.
Miksi te alaikäisinä naimisiin menitte?? Ette yhtä vuotta (!) voinu odottaa? Miksi ihmeessä?

mulla oli 6kk täysikäisyyteen,mutta olin sillon raskaana ja mies halusi viedä mut vihille ennen vauvan syntymää.raskaus vaan meni kesken kuukausi ennen häitä.
:'( :'( :'( :'(

vieras
Menin naimisiin juuri täytettyäni 18v. Minusta se oli hyvä ikä vaikka suhde oli kestänyt vasta alle vuoden. Nyt takana 10 yhteistä vuotta ja edelleen tuntuu siltä että ratkaisu oli oikea vaikkakin päätäni yritettiin kääntää moneen otteeseen ennen häitä:)

Nyt perheessä 5 lasta joista vanhin 5v. eli 5v. ehdittiin "hummailla" ennen lapsia. Hummailu käsitti kyllä kaikkea muuta kuin baareja tmv. Kotikissoja ollaan oltu aina.

Yhteistyössä