A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen.
Entä korvikset?
Alkuperäinen kirjoittaja aaaaa:Yläasteella meikit, korvikset vaikka siinä 4-5-vuotiaana jos haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja gh:lasketteko kynsilakan meikisi?
Alkuperäinen kirjoittaja gh:lasketteko kynsilakan meikisi?
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:Alkuperäinen kirjoittaja gh:lasketteko kynsilakan meikisi?
mä en. lakkailen välillä meidän 2v:n kynsiä, tosin ihan vaan sellaisella helmiäisellä joka ei pahemmin näykään..
Meillä lapsi saa jo tutustua mun meikkipussiin, ja laittaa leikisti puuteria ja poskipunaa. Ehostaminen kuuluu itsestään huolehtimiseen siinä missä kynnenleikkaus ja hiustenpesukin, en näe mitään pahaa siinä että tytöt (ja pojatkin) oppii pienestä pitäen huomioimaan tällasia asioita.
Avainsana onkin jo monen mainitsema Hillitty.
Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:12 v saa meikata hillitysti, korvikset saa 7 vuotiaana
Riippuu ihan siitä, millä mielellä lapsi sen kynsilakan haluaa laittaa. Jos kyse on selkeästi leikistä - itsekin leikin aikoinaan äidin meikeillä "hienoa rouvaa" - niin silloin se on ok. Jos taas lapsi haluaa kynsilakkaa näyttääkseen muiden silmissä aikuismaisemmalta ja koviksemmalta, kynsilakankin olen laskenut meikiksi. Oleellista siis on ollut, mikä on käytetytn näkyvän kosmetiikan tarkoitus.Alkuperäinen kirjoittaja gh:lasketteko kynsilakan meikisi?
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:eskaris aikaisintan korvikset
Yläasteella meikki
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:Alkuperäinen kirjoittaja gh:lasketteko kynsilakan meikisi?
mä en. lakkailen välillä meidän 2v:n kynsiä, tosin ihan vaan sellaisella helmiäisellä joka ei pahemmin näykään..
Meillä lapsi saa jo tutustua mun meikkipussiin, ja laittaa leikisti puuteria ja poskipunaa. Ehostaminen kuuluu itsestään huolehtimiseen siinä missä kynnenleikkaus ja hiustenpesukin, en näe mitään pahaa siinä että tytöt (ja pojatkin) oppii pienestä pitäen huomioimaan tällasia asioita.
Avainsana onkin jo monen mainitsema Hillitty.