Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen.
Entä korvikset?
peesailen tätä!Alkuperäinen kirjoittaja aaaaa:Yläasteella meikit, korvikset vaikka siinä 4-5-vuotiaana jos haluaa.
En...mun 6-vuotiaallakin on usein kynsilakkaa, on ollut jo vuosia.Alkuperäinen kirjoittaja gh:lasketteko kynsilakan meikisi?
mä en. lakkailen välillä meidän 2v:n kynsiä, tosin ihan vaan sellaisella helmiäisellä joka ei pahemmin näykään..Alkuperäinen kirjoittaja gh:lasketteko kynsilakan meikisi?
Ehostamisella ei ole mitään tekemistä itsestään huolehtimisen kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:mä en. lakkailen välillä meidän 2v:n kynsiä, tosin ihan vaan sellaisella helmiäisellä joka ei pahemmin näykään..Alkuperäinen kirjoittaja gh:lasketteko kynsilakan meikisi?
Meillä lapsi saa jo tutustua mun meikkipussiin, ja laittaa leikisti puuteria ja poskipunaa. Ehostaminen kuuluu itsestään huolehtimiseen siinä missä kynnenleikkaus ja hiustenpesukin, en näe mitään pahaa siinä että tytöt (ja pojatkin) oppii pienestä pitäen huomioimaan tällasia asioita.
Avainsana onkin jo monen mainitsema Hillitty.
Meillä ruinataan kovasti korviksia. Siis tyttö 8 v.Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:12 v saa meikata hillitysti, korvikset saa 7 vuotiaana
Riippuu ihan siitä, millä mielellä lapsi sen kynsilakan haluaa laittaa. Jos kyse on selkeästi leikistä - itsekin leikin aikoinaan äidin meikeillä "hienoa rouvaa" - niin silloin se on ok. Jos taas lapsi haluaa kynsilakkaa näyttääkseen muiden silmissä aikuismaisemmalta ja koviksemmalta, kynsilakankin olen laskenut meikiksi. Oleellista siis on ollut, mikä on käytetytn näkyvän kosmetiikan tarkoitus.Alkuperäinen kirjoittaja gh:lasketteko kynsilakan meikisi?
peesaanAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:eskaris aikaisintan korvikset
Yläasteella meikki
Hassua, että mä muuten mukamas olen niin hillitty, mutta kynsilakkaihmisenä olen sallinut kynsilakan heti kun lapset on sitä älynneet pyytää.Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:mä en. lakkailen välillä meidän 2v:n kynsiä, tosin ihan vaan sellaisella helmiäisellä joka ei pahemmin näykään..Alkuperäinen kirjoittaja gh:lasketteko kynsilakan meikisi?
Meillä lapsi saa jo tutustua mun meikkipussiin, ja laittaa leikisti puuteria ja poskipunaa. Ehostaminen kuuluu itsestään huolehtimiseen siinä missä kynnenleikkaus ja hiustenpesukin, en näe mitään pahaa siinä että tytöt (ja pojatkin) oppii pienestä pitäen huomioimaan tällasia asioita.
Avainsana onkin jo monen mainitsema Hillitty.