Minkä ikäisenä lapsenne on alkanaut(jos on) lällättelemään tai näyttämään kieltä?

Mä olin ihan ihmeissäni kun tuo meidän kakspuolikas napero näytti mulle ensiksi kieltä,tosin sillee varovasti kun jostakin se ilmeiseti tiesi,että se ei ole ihan ok.Aikaisemmin ei ole näytellyt. Sanoin siitä,että kieltä ei saa näytellä,et se on aikas rumaa. Poika käveli minusta pois päin ja sit kääntyi ja heilutteli sormiaan suunsa alla ja läällätti. Inan aikaa vaan,mutta lällätti.

Olin ihan ällikällä lyöty,et mistä kummasta tuo sen on oppinut. En ole nähnyt, et meillä kukaan olisi koskaan lällätellyt.

Huomasin muutenkin,että pojan käyttäytyminen on alkanut mahdottomaksi kiukkuamiseksi ja huutamiseksi. Saa mahdottomia kiukkukohtauksia ja karkuun juokemista olimme sitten missä tahansa.
 
"vieras"
Meillä esikoinen oppi vasta 5v mentyään päiväkotiin. Pikkuveli 3v otti heti mallia ja pian lällättelyn oppi myös vajaa 2v siskokin. Eli meillä lällättelee välillä kaikki 3 yhtäaikaa...
 
Meillä poika on ollu ihan kotosalla vielä,mut käydäänhän me leikkikentällä ja leikkii tuossa naapurin poikien 2-7-vuotiaiden kanssa useinkin. Tietty tuon ikäinen imee kaiken opin, oli se sitten hyvä tai huono,niin heti.
 

Yhteistyössä