Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Säkä on nyt 50,5 cm. Emä on kultainennoutaja-beagle, isä bouvier. Narttupentu on. Onhan tuo beagle pieni, mutta kultsi ja bouvier isoja.
Alkuperäinen kirjoittaja rouses:meidän sakemanni täyttää ens kuussa 2vuotta ja on vielä korkeutta vähä kasvanu tässä muutaman kk:n aikana..narttu myös..
Alkuperäinen kirjoittaja rouses:Ishtar joo, ei olla mitattu mut silmällä näkee hyvin et on tullut kokoa joka suuntaan lisää! mutta tuskin tuosta enää korkeutta kasvaa! (emonsa pieni kokoinen ja isänsä taas melko iso - tämä typykkä siinä välistä..)
Alkuperäinen kirjoittaja rouses:ei se viel ookkaan sitä kahta täyttäny!meil ollu myös monta sakemannia, jospa tää sit on vaan tämmönen poikkeus tapaus, mutta on sille tullu vähä sitä korkeutta lisää. jotenki se oli semmonen kittana viel alkutalvesta. se on hyvä aina verrata ku miehen kotoota löytyy sen vanhemmat.. kyllä musta tuntuu et se on nyt korkeutensa kasvut kasvanu ja riittää kyl meille ihan hyvin. muutenkin tuota suojeluvaistoa tahtoo välistä löytyä hiukan liikaakin..narttu kun on...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suuret rodut saattaa kasvattaa massaa 4-vuotiaiksi. Mä oon ymmärtäny et koirat kasvaa korkeutta vuoden ikään asti..?
Alkuperäinen kirjoittaja hulin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suuret rodut saattaa kasvattaa massaa 4-vuotiaiksi. Mä oon ymmärtäny et koirat kasvaa korkeutta vuoden ikään asti..?
suuret rodut voi kasvaa 3v asti
Alkuperäinen kirjoittaja hulina:ööööööö,onhan niitä vaikka kuinka paljon esim:tanskandoggi,mastiffit,kaukaasianpaimenkoira,leonbergi ,pyrenneittenkoira(mun rotu),nöffit,kuvaz,estrellanvuoristokoira........
siinä nyt aluksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Säkä on nyt 50,5 cm. Emä on kultainennoutaja-beagle, isä bouvier. Narttupentu on. Onhan tuo beagle pieni, mutta kultsi ja bouvier isoja.