minkä ikäisenä aloitte yrittämään vauvaa?

Äiti-04
Olin 21v ja mies 28v, kun alettiin yrittää. Täytin 22v 2kk ennen, kun poika syntyi, mies täytti samassa kuussa 29v. Nyt poika 1v4kk ja minä siis 23v ja mies jo!! :) 30-vuotias :heart: Toinen yritteillä :)

 
oottepa olleet hurjan nuoria! ihanaa! Olen 23, mieheni 25, vielä ei ole yhtään lasta. Joskus kun sellaisesta muussa seurassa puhuu, tulee meillekin kommentteja, että vielä ollaan niin nuoria ja ehtiihän sitä ja kannattais odottaa. Ihanaa kuulla vielä nuoremmista onnellisista vanhemmista! ;)
 
nainen -78
17-vuotiaana yritys hyvä. vaan ei tarpeeksi hyvä. täytin juuri 19 kun synnytin esikoisen. nyt olemme minä 26, isäntä 28. viisi lasta haarukalla 5kk-7v9kk. milloin helpompaa, milloin antanut odotuttaa.. kaikki yhtä rakkaita ja toivottuja.
 
21v olin kun pillerit jätin pois,mies minua kolme vuotta vanhempi.Kahdet menkat ehti olla ennen kuin tärppäs,tyttö syntyi kun olin 22v.

Poikaa alettiin "tekemään" kun olin 23v ja syntyi kuukausi sen jälkeen kun olin 24v täyttänyt.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2005 klo 18:25 mindi83 kirjoitti:
niin, en ole vissiin käynyt kertomassa että yritys tuotti tulosta, nyt pieni ihme kasvaa masussa :heart:
eli yritys alkoi kun olin 21v ja mies 24 ja vauva syntyy mun ollessa 22 ja mies 25.
en malta odottaa :D
Tosi paljon onnea odotukseen :hug: :flower:
Kerrothan miten raskaus etenee (siis jos haluat :) )
T: Vauvakuumeinen mamma :D
 
Peppilotta82
Minä olin 22 kun jätin pillerit pois, mies tuolloin 28. Tärppäsi heti. Laskettu aika 29.8 ja varmaan menee yli vaikka oon yrittäny vauvaa kovasti houkutella jo ulos kohdusta =)
 
äiti20wee
Me alettiin yrittään sen jälkeen ku mentiin naimisiin 2003 kesällä.Yritettiin ja yritettiin, aina vain negatiivista näytti n. vuoden verran ja sit vihdoin tärppäs viime kesänä 2004.Poika syntyi maaliskuus 2005 ja on ens kuus jo puoli vuotta!Olis taas vauvakuume :whistle:
 

Yhteistyössä