Minkä ikäisenä aloitit itse seksin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pökkelö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä olin just täyttäny 15
poika oli vuoden vanhempi kuin minä
eräässä puiston puskassa tapahtui
hyvä fiilis jäi, ei seurusteltu kyseisen pojan knssa..oli yhenillan juttu ja molemmille eka kerta, kaksi vuotta tapahtuneen jälkeen aloimme seurustella

14 v ... ja samanikäinen oli silloinen poikaystävänikin. Ei jäänyt kummoinenkaan maku. Tylsäähän se oli ne ekat vuodet kun ei siitä asiasta juuri mitään ymmärtänyt. Turhan nuorena aloitin mutta mitäpä tuosta.

ekan kerran 14v ja poika oli vuoden vanhempi
pojan sängyssä hänen kotonaan
ja jäi todella huonot fiilikset
oikein seksiä aloin enemmän sitten harrastelemaan 17v eli 3 vuoden paussi tuossa välissä

Alkuperäinen kirjoittaja ilona:
ekan kerran 14v ja poika oli vuoden vanhempi
pojan sängyssä hänen kotonaan
ja jäi todella huonot fiilikset
oikein seksiä aloin enemmän sitten harrastelemaan 17v eli 3 vuoden paussi tuossa välissä

mulla samaan tyyliin ite 13v poika 14v, kotona , vaatehuoneessa, huonot fiilikset vuosiksi ja aloin harrastamaan säännöllisesti 16v:aana

Tämä jos mikä säälittävää olin 15 mies 8v vanhempi nykyään en edes myönnä sitä ekaksi kerraksi, niin kammo tapaus.. kaikkea sitä teininä tekeekin.. tai ainakin minä... :laugh: niin siis että yök kaduttaaaaaaaaaaaa :kieh:

Mä olin vähän alle 15 ja silloinen poikaystävä vajaa pari vuotta vanhempi. Kaverin bileissä (pikku huppelissa) kaverin pikkusiskon sängyssä... :whistle: Ja siis tää oli ihan suunniteltu juttu, että jos noissa bileissä tulee tilaisuus, niin sitten se on menoa, mä join pikku huppelin, koska jännitti niin paljon. Ei tuosta kuitenkaan vielä alkanut "säännöllinen" seksielämä. Vasta vajaa vuosi tuon jälkeen ruvettiin hommailemaan useammin ja tämän saman pojan kanssa ja seukkailua kesti parisen vuotta. Ihan hauskoja muistoja noi on, mutta tähän päivään jos vertaa, niin olihan tuo silloin aikanaan pitkään semmoista ujoa pimeässä äkkiä peiton alla puuhastelua, ei me oikeastaan koskaan edes nähty toisiamme alasti! :laugh:

Yhteistyössä