vierailija
Vaikuttaa siltä, että olet skitsofreenikko.Sama täällä. Olen viettänyt oloneuvoksena elämäni parhaat vuodet.
Joskus olen kateellinen itselleni!
Vaikuttaa siltä, että olet skitsofreenikko.Sama täällä. Olen viettänyt oloneuvoksena elämäni parhaat vuodet.
sinähän se olet yksistään sellainen ja kärpäsesi tykkääVaikuttaa siltä, että olet skitsofreenikko.
Kerro ihmeessä!Aira toi disco-tanssin Suomeen. Muistan, kun hänen tanssiryhmä esiintyi jossain vaatekaupassa. Olen nähnyt Airan Hietaniemen torin kirpparilla, josta tosin on jo iäisyys. Tanssimisesta voisin kirjoittaa pitkät porinat, mutta kunnioitan häntäkärpästeni mielenrauhaa ja jätän jorinani väliin.
älä yllytä palstahistorian sekopäisintä trollia sekoilemaan viel enempiKerro ihmeessä!
Suurin osa ihmisistä haluaa lopettaa heti kun se on mahdollista.Eli jos mä haluun niin mä saan olla 68v saakka duunissa vaikka minimi eläkeikäraja on 66v.
Miksiköhän sitten melkein kaikki ovat lopettaneet just siihen minimiin....
Onkohan tässä eroa duunareilla ja/tai toimihenkilöillä?
No miksi siis käy ees tylsissä töissä. Kyl työstä pitäis nauttia ja jos se on paskaa, vaihtaa duunia.Suurin osa ihmisistä haluaa lopettaa heti kun se on mahdollista.
Tämä on varmasti ihan totta.Suurin osa ihmisistä haluaa lopettaa heti kun se on mahdollista.
Tuo on niin tottaMinäkään en halua jäädä, toivon siis pitkää ikää terveyttä.
Airalle myös, Aira opetti mua skidinä tanssimaan.
Liikunta auttaa terveeseen pitkään ikään, Aira tietää!
Heti kun liike loppuu niin loppuu elämäkin, ihan fyysisesti.
Eiköhän sinun päässä viiraa eniten kirjoituksistasi päätellen.älä yllytä palstahistorian sekopäisintä trollia sekoilemaan viel enempi
Onnetonta sossu-sanan säilääsi olet hakannut kiveen koko palstahistoriasi ajan joten voit vihdoin poistua täältä enempää pilaamasta palstaammeEiköhän sinun päässä viiraa eniten kirjoituksistasi päätellen.
Oloneuvos ei kyllä olis tavoite vaan se et kukaan ei sanele miten aikasi käytätSama täällä. Olen viettänyt oloneuvoksena elämäni parhaat vuodet.
Työssä käydään palkan takia. Ei duunin tarvitse paskaa olla ollakseen kuitenkin vähemmän mieleistä kuin vapaa-aika. Hyvin harva ihminen on niin onnellisessa asemassa, että on onnistunut tekemään harrastuksesta itselleen ammatin.No miksi siis käy ees tylsissä töissä. Kyl työstä pitäis nauttia ja jos se on paskaa, vaihtaa duunia.
miksi kirjoitat itsestäänselvyyksiä? Luuletko olevasi jopa fiksu?Työssä käydään palkan takia.
Mikä sen lopettaisi?Älä unta nää et 20 vuoden kuluttua olisi ansiosidonnaista työttömyysturvaa.
Just nyt kun terveys kohdillaan ja työt maistuu, niin tuntuis että ainakin 70v painais duunia.
Eli mahdoton sanoa. 2 vuotta sitten tuntui aika vaikeelta ajatus painaa edes 66-vuotiaaksi.
Mut sit toisaalta mulla aika ajoin tulee sellaisia omia bisnes-ideoita ja aatellut, että lähtis niitä toteuttamaan.
Se, että kassaan kuulumisesta tehdään kannattamatonta. Nyt työssäoloehto pitänee, korvaukset pienenee, työtaistelut kielletään, kohta häipyy varmaan myös verovähennys maksuistaMikä sen lopettaisi?
Ei, vaan hyvinvointivaltion alasajo johtuu siitä, että suomalaiset naiset eivät synnytä riittävästi lapsia, jotka sitten aikuistuttuaan siirtyisivät työelämään. Tästä on kyse ansiosidonnaisenkin ehtojen tiukentamisessa.Se, että kassaan kuulumisesta tehdään kannattamatonta. Nyt työssäoloehto pitänee, korvaukset pienenee, työtaistelut kielletään, kohta häipyy varmaan myös verovähennys maksuista
Selvästi se ei ole itsestään selvää kun joku kysyy miksi käydä tylsässä duunissa. Jos kysyjä ymmärtäisi, että duunissa käydään palkan takia eikä sen takia, että se on kivaa tai jännittävää, hän ei varmaan olisi kommenttiaan esittänyt.miksi kirjoitat itsestäänselvyyksiä? Luuletko olevasi jopa fiksu?
Nuorison mielestä töissä käydään vain silloin jos se on kiva, muuten eletään tulonsiirtojen varassa.Selvästi se ei ole itsestään selvää kun joku kysyy miksi käydä tylsässä duunissa. Jos kysyjä ymmärtäisi, että duunissa käydään palkan takia eikä sen takia, että se on kivaa tai jännittävää, hän ei varmaan olisi kommenttiaan esittänyt.
Naisten syy? Miehillä ei ole osaa ja arpaa? Ehkä yksinhuoltajuus ei nappaa? Sen verran heitäkin haukutaan vähän joka yhteydessäEi, vaan hyvinvointivaltion alasajo johtuu siitä, että suomalaiset naiset eivät synnytä riittävästi lapsia, jotka sitten aikuistuttuaan siirtyisivät työelämään. Tästä on kyse ansiosidonnaisenkin ehtojen tiukentamisessa.
Nykyään yksinhuoltajuudesta puhutaan siivommin kuin viime vuosituhannella.Naisten syy? Miehillä ei ole osaa ja arpaa? Ehkä yksinhuoltajuus ei nappaa? Sen verran heitäkin haukutaan vähän joka yhteydessä