apua
Meidän poika 1v 7 kk ja syö kyllä itse, mutta lusikka kääntyy aina suuhun mennessä väärinpäin ja ruoka tippuu rinnuksille.
Jankkia ruokaa siis syö itse.
Alkuperäinen kirjoittaja apua:Meidän poika 1v 7 kk ja syö kyllä itse, mutta lusikka kääntyy aina suuhun mennessä väärinpäin ja ruoka tippuu rinnuksille.
No näin ajattelin, mutta neuvolan täti sanoi, että kädessä varmaan jotain vikaa kun lusikka kääntyy aina väärin päin suuhun mentäessä. Korjaantuuko tämä itsellään vai pitääkö oikeasti olla huolissaan?Alkuperäinen kirjoittaja näin:mutta hienosti harjoittelee..
Alkuperäinen kirjoittaja apua:Meidän poika 1v 7 kk ja syö kyllä itse, mutta lusikka kääntyy aina suuhun mennessä väärinpäin ja ruoka tippuu rinnuksille.
No oh´hoh. Sit on meidän 2.5v pojalla kans kädessä "jotain" vikaa, koska hänelläkin pääsääntöisesti kääntyy luiskka vielä, mut syö kyllä itse aina...Alkuperäinen kirjoittaja ap:No näin ajattelin, mutta neuvolan täti sanoi, että kädessä varmaan jotain vikaa kun lusikka kääntyy aina väärin päin suuhun mentäessä. Korjaantuuko tämä itsellään vai pitääkö oikeasti olla huolissaan?Alkuperäinen kirjoittaja näin:mutta hienosti harjoittelee..
No ei pidä!Alkuperäinen kirjoittaja ap:No näin ajattelin, mutta neuvolan täti sanoi, että kädessä varmaan jotain vikaa kun lusikka kääntyy aina väärin päin suuhun mentäessä. Korjaantuuko tämä itsellään vai pitääkö oikeasti olla huolissaan?Alkuperäinen kirjoittaja näin:mutta hienosti harjoittelee..