Ap
minkä ikäisen vauvan kans voi mennä uimaan uimahalliin?? Ei siis mihinkään vauvauintiin tai muuhun ohjattuun.. vaan ihan "itekseen"..
niin että sen takia et mene aikaisemmin kun vauva uinnin raja on tuollainen. mitä se vauvauinnin raja meinaa ei mitään jos itse haluaa käydäniin käy aikaisemmin.Alkuperäinen kirjoittaja uimariäiti:Vauvauinnin rajat on 3kk ja 5kg. Siis molempien pitää olla täynnä. En siis lähtisi itseksenikään uimaan alle kolmekuisen tai alle 5 kilosen kanssa.
Vauvauinnin paino raja on 5kg koska pienempien on vaikea säilyttää ruumiinlämpö viileässä vedessä ja 3kk on rajana ainakin sen takia et sen ikäset yleensä kannattaa päätä jo hyvin, mikä on kans edellytys vauvauintiin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Voiko mennä 2½ kk:n kans?
Hei haloo... No ne vauvauinnin rajat on varmaan asetettu jostain syystä. Alle 5 kilosen on vaikea säilyttää ruumiinlämpöänsä ja siksi uimista ei voi suositella. Kolmen kuukauden raja on häilyvämpi, mutta uimaan ei kannata mennä ennen kuin vauva kannattelee päätään eli siksi suositus on 3kk.Alkuperäinen kirjoittaja bbs:niin että sen takia et mene aikaisemmin kun vauva uinnin raja on tuollainen. mitä se vauvauinnin raja meinaa ei mitään jos itse haluaa käydäniin käy aikaisemmin.Alkuperäinen kirjoittaja uimariäiti:Vauvauinnin rajat on 3kk ja 5kg. Siis molempien pitää olla täynnä. En siis lähtisi itseksenikään uimaan alle kolmekuisen tai alle 5 kilosen kanssa.
uima vaippaAlkuperäinen kirjoittaja Katie:Mitä päälle pienelle vaippoja käyttävälle?? Ettei tulis suurempi vahinko altaseen..
Meillä vauvauinnissa ollaan oltu vain esikoisen kanssa. Sittemmin aloitettu tavallinen uinti toisen ja kolmannen kanssa kun ovat olleet 6 kk ikäisiä.Alkuperäinen kirjoittaja kolme lasta:Vauva kannattaa syöttää tunti aikaisemmin niin ehtii kakat tulemaan jos on tullakseen ennen uintia. Mutta mä en kyllä muutaman kuukauden ikäistä veisi mihinkääm porekylpyyn, lämmin vesi, mitä pöpöjö siellä lienee?
Me ollaan kaikkien kans käyty vauvauinnissa. Mutta jostain muistan joskus lukeneeni että alle vuoden vanhan kans ei suositella tavalliseen uimaan menoa. Itse en olisi mennyt. Mut kukin tekee tavallaan...